Gå til innhold

Levere inn kosedyr

Gjest Tigress

Anbefalte innlegg

Gjest Tigress

Eg har ein haug med flotte kosedyr som ikkje får den kjærleiken dei treng der dei ligg på loftet, og desse treng ein kjærleg heim. Er det nokon som veit om ein organisasjon som sender leiker og slikt til ungar som ikkje har så mykje? Alle kosedyra som treng ein ny heim er fine og reine og ikkje utslitte. Den eine har ei jakke som er litt falma, ellers er dei heilt som nye.

Idear?

Eg veit om Finn så klart, men kor truleg er det at ungar i Noreg vil ha ein bamse som nokon allereie har elska?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigress

Eg har også tenkt på Fretex, men dei sel vel berre vidare, og kven kjøper brukte kosedyr i Noreg? Eg tenkjer at nett kosedyr er slikt som må kome fram til ein unge som ikkje har så mykje, og i alle fall ikkje kan spørre seg om kven som har hatt dyret før, og som berre kan vere glad i dyret. Det er jo like hjarteskjærande om kosedyra blir sitjande på ei hylle i ein butikk utan at nokon er glad i dei, som at eg har satt dei på loftet fordi eg ikkje har plass til dei i stua mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asylmottak blir visstnok veldig glade for kodedyr :) Ellers kan man gi leker til barneavdelinger på sykehus, men de vil visstnok helst ha leker som kan steriliseres, altså ikke bamser.

Den dagen mamma og pappa flytter i leilighet må jeg nok gi bort en del av mine kjære kosedyr jeg også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...