Gå til innhold

Nå vil jeg lære å sy!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to stykker jeg veldig gjerne vil sy noe til.

Min lille sønn kunne jeg tenke meg å sy et putetrekk til. Har tenkt å dra ut i dag og se om jeg finner en passelig stor pute (kosepute, ikke til å ha i sengen) Og noe passende stoff. Vil gjerne finne ut hvordan jeg kan sy inn et broderi jeg har laget. Dette kan jeg -kanskje- klare å kommer frem til hvordan jeg gjør selv. Men alle tips eller forklaringer osv. mottas med enorm takk!

Den andre er min mor som nå er inne på sykehuset og skal gå gjennom en veldig vond og traumatisk operasjon. Dette er noe hun vil slite med resten av sitt liv og jeg vil så gjerne sy en ting til henne som en god bedring gave. Jeg har tenkt litt på et pledd. Men der aner jeg ikke hvordan jeg skal gå frem. Så langt har jeg kun sydd "sy rundt kanten" ting, og dette kan bli en utfordring mistenker jeg.

Jeg vil ikke sy en duk eller et pute trekk eller noe til henne, for jeg vil at det skal være noe som er bare hennes. Her står jeg egentlig helt på bar bakke. Hvis noen har ideer eller forklaring på hvordan jeg kan sy et deilig og lett laget pledd til min mor så vil jeg sette pris på det :)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...