Gjest ts Skrevet 15. januar 2010 #21 Del Skrevet 15. januar 2010 Men sexy antrekk OG smil, det må vel slå an? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 15. januar 2010 #22 Del Skrevet 15. januar 2010 Synd å si det men K82 leverte nettopp fasiten. Drit i antrekket, det er ikke det som gjør deg til et spennende menneske. For en gangs skyld er det plent umulig og ikke være enig med deg. Vi gutta ser tvers igjennom både sminke og klær Det sagt, stil har litt og si hvis det er en stor del av din identitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. januar 2010 #23 Del Skrevet 15. januar 2010 Men sexy antrekk OG smil, det må vel slå an? Mjo... Men du får deg et ONS, ikke noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Orakelmannen Skrevet 17. januar 2010 #24 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg skal på byen i dag! Gutter, hvordan får jeg (jente, 23) oppmerksomheten deres? Litt sent ute her ser jeg, men jeg lurer på: Hva slags oppmerksomhet vil du ha? Og fra hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå