Gjest Gjest_emma_* Skrevet 14. januar 2010 #1 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg skal på byen i dag! Gutter, hvordan får jeg (jente, 23) oppmerksomheten deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapetos Skrevet 14. januar 2010 #2 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg skal på byen i dag! Gutter, hvordan får jeg (jente, 23) oppmerksomheten deres? Jeg har en viss mistanke om at mange menn er lei av å "alltid" være nødt til å ta initiativ til samtale/sjekking - så du kan jo prøve å ta initiativ du? Jeg vet om en del menn som ville likt det, ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 14. januar 2010 #3 Del Skrevet 14. januar 2010 First off, er ikke til å komme unna at ett bra utseende hjelper på. Å trene 2-3 ganger i uka gjør deg LANGT mer attraktiv enn de aller fleste som ikke gjør det! Ellers så trenger du ikke nødvendigvis å starte samtale med gutta, men du kan allikevel invitere dem inn. Om ei jente ser ut som om hun vil at jeg skal gå bort og hilse på henne er det langt lettere å gjøre det enn med noen som ikke viser noen som helst interesse! Du kommer langt med litt blikkkontakt og ett smil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 14. januar 2010 #4 Del Skrevet 14. januar 2010 Send meg noen blikk, hold øyekontakten og smil. Jeg er solgt. Kunne jo bedt deg kle deg som en hore og oppføre deg billig og falskt, siden dette fungerer på de fleste, men må svare for meg selv føler jeg. Dette er ikke særlig attraktivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becquerel Skrevet 14. januar 2010 #5 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg skal på byen i dag! Gutter, hvordan får jeg (jente, 23) oppmerksomheten deres? Løp naken igjennom lokalet hihi . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 14. januar 2010 #6 Del Skrevet 14. januar 2010 Se fin ut, rett og slett Og da mener jeg ikke at du må være pen for å få oppmerksomhet fra gutter, men at du bør kle deg på en måte som passer kroppen din, sminke deg på en fin måte og være selvsikker, hyggelig og smilende. Ha det gøy på byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 14. januar 2010 #7 Del Skrevet 14. januar 2010 Takk for svar:) Jeg har utsende med meg, og kler meg bra (har jeg hørt) Men sliter med selvtilliten likevel, selvom dette kanskje ikke synes så godt. Noen venninner har sagt til meg at jeg kan virke litt overlegen på byen, skjønner ikke helt det da, er bare sjenert! Men da skal jeg prøve på noen av tipsene deres i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mylinka Skrevet 14. januar 2010 #8 Del Skrevet 14. januar 2010 dersom du har utseendet med deg, kan du bare glemme å ordne deg noe på byn. De mennene med godt utseende vil nemlig bare ha deg for en natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 14. januar 2010 #9 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 14. januar 2010 #10 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) dersom du har utseendet med deg, kan du bare glemme å ordne deg noe på byn. De mennene med godt utseende vil nemlig bare ha deg for en natt. Eller ikke. Hva er det slags gutter dere møter hele tiden som er så dust? TS, snakk med de som ikke roper og skriker høyest, så slipper du unna det der Endret 14. januar 2010 av Mr. Jones Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 14. januar 2010 #11 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg har fortsatt troen på at det finnes bra gutter der ute, som ikke er ute etter å utnytte meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #12 Del Skrevet 14. januar 2010 dersom du har utseendet med deg, kan du bare glemme å ordne deg noe på byn. De mennene med godt utseende vil nemlig bare ha deg for en natt. Javel.. så det finnes ikke pene menn som vil ha kjærester og liker å gå på byen? Hvis du vil ha tilnærmelser så hjelper det å virke åpen og avslappet og tilgjengelig. Personlig liker jeg å kle meg "over the top" trendy og stilig, men det er de dagene jeg havner på byn i tanktopp og jeans (som sitter fantastisk bra, selvsagt) at jeg har mest draget. Men nå foretrekker jeg mer å være jegeren enn offeret, hvis du har utseende med deg så kan du jo bare gå bort til folk i stedet for å vente på at de kommer til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 14. januar 2010 #13 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg har utsende med meg, og kler meg bra (har jeg hørt) Men sliter med selvtilliten likevel, selvom dette kanskje ikke synes så godt. Noen venninner har sagt til meg at jeg kan virke litt overlegen på byen, skjønner ikke helt det da, er bare sjenert! Ahh, vel da kan jeg skjønne det litt. Om du selv har utseende med deg og sliter med selvtilitten er det ofte enklere å lage ett slags "skjold" rundt seg selv i stedet for å invitere andre inn. Noe som gjør at det blir mye vanskeligere for andre personer å hilse på deg fordi de tror at du i utgangspunktet ikke vil ha noe med dem å gjøre Been there done that, doesnt work Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #14 Del Skrevet 14. januar 2010 Oppmerksomheten min får du en liten stund dersom du kler deg pent og ser ut som du er i form, skal du holde på den må du oppføre deg rett. Være oppegående (her stryker dessverre mange jenter, tydeligvis inn og oppføre seg dum), litt sjenert, men tar allikevel litt initiativ. Da er jeg solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 15. januar 2010 #15 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja, jeg har dette berømte skjoldet rundt meg. Det må jeg kvitte meg med. Hadde det veldig gøy i går da. Fikk en del oppmerksomhet, og det hjelper på selvtilliten. Men jeg så en del kjekke gutetr sitte rundt om kring, men hvordan få kontakt med de? Når de sitter å snakker med kamerater f.eks. Tør ikke gå bort da. Eller om jeg går forbi en kjekk gutt, kan jo ikke bare kaste meg rundt halsen på han heller.. ÅÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. januar 2010 #16 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg skal på byen i dag! Gutter, hvordan får jeg (jente, 23) oppmerksomheten deres? Kløft... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 15. januar 2010 #17 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja, jeg har dette berømte skjoldet rundt meg. Det må jeg kvitte meg med. Hadde det veldig gøy i går da. Fikk en del oppmerksomhet, og det hjelper på selvtilliten. Men jeg så en del kjekke gutetr sitte rundt om kring, men hvordan få kontakt med de? Når de sitter å snakker med kamerater f.eks. Tør ikke gå bort da. Eller om jeg går forbi en kjekk gutt, kan jo ikke bare kaste meg rundt halsen på han heller.. ÅÅ Fokuser videre på nettopp det å ha det gøy, ikke tenk så mye på om gutter er interessert i hva du driver med bare spøk, lek, dans og le. Når du er i den typen humør kommer skjoldet automatisk ned (med mindre du blir utsatt for noen som ødelegger humøret ditt, det skjer jo og desverre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 15. januar 2010 #18 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg skal på byen i dag! Gutter, hvordan får jeg (jente, 23) oppmerksomheten deres? Se på meg og smil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 15. januar 2010 #19 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg skal ut igjen i morgen, så jeg prøver igjen :D Et veldig sexy antrekk (viser ikke mye hud), så får håpe det hjelper på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. januar 2010 #20 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg skal ut igjen i morgen, så jeg prøver igjen :D Et veldig sexy antrekk (viser ikke mye hud), så får håpe det hjelper på! Synd å si det men K82 leverte nettopp fasiten. Drit i antrekket, det er ikke det som gjør deg til et spennende menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå