Gå til innhold

Signe Tynnings øreringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som vet hvor øreringene Signe Tynning i God Morgen Norge hadde i dagens program kommer fra? Det er noen litt store sølvringer med en gjennomsiktig, lillaaktig sten hengende nederst. De er kjempefine! Hun har brukt dem tidligere også, husker jeg la merke til disse flotte øreringene sist jeg så dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en mail til TV2 god morgen norge redaksjonen så får du kanskje vite det :fnise:

Skrevet

Ja, hvorfor ikke? De er jo så lekre at de er verdt å sette himmel og jord i bevegelse for å få tak i dem... :)

Skrevet

Flott.. Håper du får positivt svar :jepp:

Skrevet

Jeg kjøpte mine med grønn stein på Glitter, de har sikkert mange andre farger også. :jepp:

Skrevet

Hmmm, jeg håper de svarer, og at ringene er ekte! Skal holde dere oppdatert :)

Skrevet

Jeg så også på GMN og så øredobbene men la ikke helt merke til detaljene på dem.

Men har selv kjøpt sølvringer og perler til å tre på i smykkebutikk, dog litt mindre ringer og annerledes perle men det var fordi det passet seg sånn for meg. Så hvis du ikke får svar fra TV2 og har en smykkebutikk i nærheten kan du jo titte og se om du finner noe slikt der.

Gjest Samme gjest
Skrevet
Jeg så også på GMN og så øredobbene men la ikke helt merke til detaljene på dem.

Men har selv kjøpt sølvringer og perler til å tre på i smykkebutikk, dog litt mindre ringer og annerledes perle men det var fordi det passet seg sånn for meg. Så hvis du ikke får svar fra TV2 og har en smykkebutikk i nærheten kan du jo titte og se om du finner noe slikt der.

Jeg glemte å si at jeg kjøpte mine på Perlehuset i Grønnegata/Hegdehaugsveien i Oslo.

Skrevet

Så lurt, det skal jeg gjøre! Jeg fikk svar fra redaksjonen i GMN, men de visste dessverre ikke hvor øreringene opprinnelig kom fra. Men hyggelig av dem å svare da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...