Fat Sally Lee Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Hei! Er det noen som vet hvor øreringene Signe Tynning i God Morgen Norge hadde i dagens program kommer fra? Det er noen litt store sølvringer med en gjennomsiktig, lillaaktig sten hengende nederst. De er kjempefine! Hun har brukt dem tidligere også, husker jeg la merke til disse flotte øreringene sist jeg så dem.
Poppzy Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Send en mail til TV2 god morgen norge redaksjonen så får du kanskje vite det
Fat Sally Lee Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2010 Ja, hvorfor ikke? De er jo så lekre at de er verdt å sette himmel og jord i bevegelse for å få tak i dem...
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #6 Skrevet 14. januar 2010 Jeg kjøpte mine med grønn stein på Glitter, de har sikkert mange andre farger også.
Fat Sally Lee Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2010 Hmmm, jeg håper de svarer, og at ringene er ekte! Skal holde dere oppdatert
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 Jeg så også på GMN og så øredobbene men la ikke helt merke til detaljene på dem. Men har selv kjøpt sølvringer og perler til å tre på i smykkebutikk, dog litt mindre ringer og annerledes perle men det var fordi det passet seg sånn for meg. Så hvis du ikke får svar fra TV2 og har en smykkebutikk i nærheten kan du jo titte og se om du finner noe slikt der.
Gjest Samme gjest Skrevet 15. januar 2010 #9 Skrevet 15. januar 2010 Jeg så også på GMN og så øredobbene men la ikke helt merke til detaljene på dem. Men har selv kjøpt sølvringer og perler til å tre på i smykkebutikk, dog litt mindre ringer og annerledes perle men det var fordi det passet seg sånn for meg. Så hvis du ikke får svar fra TV2 og har en smykkebutikk i nærheten kan du jo titte og se om du finner noe slikt der. Jeg glemte å si at jeg kjøpte mine på Perlehuset i Grønnegata/Hegdehaugsveien i Oslo.
Fat Sally Lee Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 15. januar 2010 Jeg så også på GMN og så øredobbene men la ikke helt merke til detaljene på dem. Men har selv kjøpt sølvringer og perler til å tre på i smykkebutikk, dog litt mindre ringer og annerledes perle men det var fordi det passet seg sånn for meg. Så hvis du ikke får svar fra TV2 og har en smykkebutikk i nærheten kan du jo titte og se om du finner noe slikt der. Så lurt, det skal jeg gjøre! Jeg fikk svar fra redaksjonen i GMN, men de visste dessverre ikke hvor øreringene opprinnelig kom fra. Men hyggelig av dem å svare da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå