Bing Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Før jeg ble gravid trente jeg veldig mye. Mest styrketrening. Under graviditeten ble det mye turgåing, og litt lett trening. Men siste halvdel måtte jeg holde meg i ro så da ble det total stopp. Og etter at ungene ble født har jeg rett og slett ikke hatt overskudd og tid til trening. Er alenemor til tvillinger. Men nå kjenner jeg at det begynner å rykke i treningsfoten, ungene er større og vi har fått på plass litt gode rutiner og best av alt -fått nattesøvnen tilbake. Lurer på når dere begynte å trene igjen etter fødsel? Hva trener du? Gikk det greit å ha barna parkert på barnepass på treningsenteret? Hvor store var de første gang de var der?
Gjest tonob Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Hei! Jeg tok opp igjen treningen i dag faktisk. Er vanvittig sliten, hehe.. Gutten min er snart 7 mnd, så følte det var på tide. Tenker jeg trener en dag i uken på dagtid, og en kveld. Brukte barnepassen for første gang i dag, og var veldig nervøs.. Han er jo bare et halv år :/ Men det gikk over all forventning! Han hadde nesten ikke sutret i det hele tatt (bare litt som gikk over ved å gå en liten tur i lokalet og kikke på nye ting). Men, nå skal det sies at dette er på et universitet, og siden det er et fåtall studentforeldre som har barna hjemme midt på dagen er ikke barnepassen mye brukt på dagtid. I dag var poden den eneste, og fikk 100% oppmerksomhet av en kjempekoselig jente som han smilte stor til når vi skulle gå. Hadde vært mer betenkelig om han f.eks. var en av fem barn som ble passet av en person..
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Begynte så smått å sykle hjemme når mine tvillinger var en fire mnd gamle. Og så litt sit ups for jeg hadde ks. Husker jeg sleit som fan med et kvarters sykling på minste motstand de første gangene. Holdt på med dette i tre år og bygget på litt selv med pilatesball, romaskin, step og vanlige "gulvøvelser". Og så begynte jeg på studio for to år siden. Studioet har barnepass, jeg trenger ikke det. Men jeg ville latt dem rekke å bli snakkesalige først. Ofte er det bare "småjenter" som passer, og da er det greit at ungene kan si fra selv. Eller sladre om det er noe.. Men selvfølgelig, det kommer an på hvordan barna er, hvor lenge, om de skal sove imens etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå