Gå til innhold

Bestillinger, dårlig service

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har vi virkelig begynt å få ting ned på papiret og bestille det som vi ønsker.

Det som jeg er mest sjokkert over som jeg har opplevd mye i det siste er utrolig dårlig service! :sjenert:

En historie er at jeg kontaktet en frisør for å få hår og sminke pyntet, hun skrev opp dato, sa det var ok og ville ringe meg når det begynte å nærme seg for å få satt opp prøvetime. Det var ok.

Jeg var fornøyd for frisøren er kjent for å være veldig flink.

For to dager siden ringte jeg tilbake for å dobbeltsjekke at alt var ok, så sier hun: Ehhhh hadde tenkt å ringe.. men har ikke kommet så langt ennå.. du skjønner.. datoen passer ikke likevel.. lykke til med å finne en annen.. :sjokkert:

Vi bor på et lite sted så det er ikke all verdens å velge i og har hørt at det er minst 3 andre par som skal gifte seg samme dato som oss.

Er det jeg eller er ikke dette utrolig dårlig service? Møter på slik overalt, ingen som tar ting seriøst lengre.. alt er bare.. jo.. kanskje.. hvis vi har tid.. hvis vi er tilgjengelig.. vi får se det ann.. :sjokkert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda samme her, man må mase på folk. Følge opp og sjekke at alt er i orden, og når det er litt lenge til, så er haster det jo ikke så veldig, til det plutselig er gått litt tid, og så haster det.

Skrevet

Hva? Skal hun kansellere deg fordi noen andre ville bruke henne?! Jeg hadde aldri brukt den frisøren igjen. Aldri. Hadde heller klippa meg selv foran speilet hjemme.

Skrevet

Jeg skal også gifte meg på et lite sted og der er det også sånn. Jeg tror menneskene der er mye mer avlsappet enn her i byen, så jeg har lært meg å akseptere at sånn er det. Men jeg er ute i god tid, så derfor trenger jeg ikke stresse med et :)

Skrevet

Hei Christal!

Så utrolig kjedlig å oppleve noe sånt då... Mener å huske jeg leste om deg i sunnmørstråden, stemmer det at du er fra Sunnmøre? Kanskje jeg kan tipse om noen andre frisører?

Og ellers vil jeg gjerne vite om hvilken frisør dette var, om det var på Sunnmøre, så jeg styrer unna denne ;) Send meg gjerne en PM :)

Skrevet
Hei Christal!

Så utrolig kjedlig å oppleve noe sånt då... Mener å huske jeg leste om deg i sunnmørstråden, stemmer det at du er fra Sunnmøre? Kanskje jeg kan tipse om noen andre frisører?

Og ellers vil jeg gjerne vite om hvilken frisør dette var, om det var på Sunnmøre, så jeg styrer unna denne ;) Send meg gjerne en PM :)

Ja, jeg er fra Sunnmøre.

Har heldigvis funnet en annen frisør, så nå er jeg :danse::danser::skya::bolledeig:

Sender deg en PM også

Skrevet
Ja, jeg er fra Sunnmøre.

Har heldigvis funnet en annen frisør, så nå er jeg :danse::danser::skya::bolledeig:

Sender deg en PM også

Bra det ordna seg med ny frisør iallfall! Trodde alle frisører hadde interesse av et godt rykte... Og spesielt de mindre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...