Gjest Gjest_Cayleigh_* Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Har problem med å finne noen gode frisører i København. Vi må være på rådhuset kvart på 10 om morgenen noe som ikke akkurat gjør det enklere. Har ringt to stykker, men den ene sluttet visst med brudeoppsett og den andre salongen skulle ha ferie (!?) Hjelp meg?
MillaMilla Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Har problem med å finne noen gode frisører i København. Vi må være på rådhuset kvart på 10 om morgenen noe som ikke akkurat gjør det enklere. Har ringt to stykker, men den ene sluttet visst med brudeoppsett og den andre salongen skulle ha ferie (!?) Hjelp meg? jeg aner ikke om de driver med brudehår, men stuhr er en kjede av gode frisører i københavn, jeg har brukt dem mange ganger og er alltid fornøyd http://stuhr.dk/
Gjest regine ii Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Skal også gifte meg i København til våren - så noterer frisørtips med glede. Det er ellers en annen tråd her som heter noe sånt som "for oss som gifter oss i københavn", men ettersom vi som skal det ikke er så meldetrengte (tydeligvis!) må du gå litt bakover i tid for å finne den.
MillaMilla Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Skal også gifte meg i København til våren - så noterer frisørtips med glede. Det er ellers en annen tråd her som heter noe sånt som "for oss som gifter oss i københavn", men ettersom vi som skal det ikke er så meldetrengte (tydeligvis!) må du gå litt bakover i tid for å finne den. det er bryllupsmesse i bella center i københavn 23 og 24 januar, så hvis man har mulighet er det kanskje en god unnskyldning for en københavn-tur? så kan man jo undersøke frisører der
Virilja Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Ja, det hadde vært deilig det. Men nå har jeg heldigvis funnet frisør:) http://www.salonguri.dk
Gjest regine ii Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 kan jeg spørre hvorfor du valgte den frisøren? og ligger det sentralt i københavn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå