Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff a meg.. Ble slutt med kjæresten for en måned siden, og jeg har jobbet hardt for å prøve å komme over han. Akkurat idet jeg begynner å se litt lyst på livet igjen, har han endret mening og vil tilbake. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg ble såret, men han har bedt om unnskyldning hundre ganger (han var ikke utro..) Jeg elsket han ekstremt høyt, planla en framtid, derfor ble jeg også sjokkert når han ville ut av forholdet.

Hva skal jeg gjøre? Føler meg egentlig femti/femti på forhold vs singellivet akkurat nå. Savner han fælt, elsker han fremdeles bakerst i huet, men ikke like høyt som før.. veldig glad i han da!

men samtidig.. Så har jeg funnet ut at det å være singel ikke trenger å være ille, så lenge jeg absolutt ikke får vite om hans sexliv etter det er slutt, u know. Det takler jeg ikke, men ja. What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
uff a meg.. Ble slutt med kjæresten for en måned siden, og jeg har jobbet hardt for å prøve å komme over han. Akkurat idet jeg begynner å se litt lyst på livet igjen, har han endret mening og vil tilbake. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg ble såret, men han har bedt om unnskyldning hundre ganger (han var ikke utro..) Jeg elsket han ekstremt høyt, planla en framtid, derfor ble jeg også sjokkert når han ville ut av forholdet.

Hva skal jeg gjøre? Føler meg egentlig femti/femti på forhold vs singellivet akkurat nå. Savner han fælt, elsker han fremdeles bakerst i huet, men ikke like høyt som før.. veldig glad i han da!

men samtidig.. Så har jeg funnet ut at det å være singel ikke trenger å være ille, så lenge jeg absolutt ikke får vite om hans sexliv etter det er slutt, u know. Det takler jeg ikke, men ja. What to do?

Jeg sletter innlegget mitt etter å ha lest din forrige debatt. Du flyttet fordi en annen kvinne sendte heftige sms til han. Hva svarte han på disse sms`ene?

Det må du spørre han om.

Du får ikke noe tydelig svar av meg akkurat nå. (Dette innlegget er endret for andre gang, pga feil tanker fra meg i utgangspunktet)

Endret av I Grosny
Skrevet

Nå prøver jeg å svare mer konkret. Jeg føler at det har vært kommunikasjonsbrudd, og at du dumpet han fordi du ikke trodde på han når han sa at det var den andre dama som var ute etter han og at det ikke var gjensidig.

Hvis dette stemmer så er alt din feil. Da er det du som skylder han blomster, og du bør gi ham disse blomstene i morgen den dag, og bestemme deg for å tro på alt han sier helt presist heretter. Uansett hvor vonde tanker som velter seg i magen din.

Altså, han vil ha deg, han har alltid villet ha deg. Han er mannen din. Ta vare på gutten! Og slutt med slik dumping. Dumping er verre enn utroskap. Han har hatt det vondt lenge nå. Minst like vondt som deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...