rachel who Skrevet 13. januar 2010 #1 Del Skrevet 13. januar 2010 Hva synes dere, er det noen andre dressen som er på høyde med disse merkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_P_* Skrevet 14. januar 2010 #2 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg mener personlig at reima er oppskrytt. Ingenting er verd den prisen, du kan kjøpe 3-4 andre dresser for samme pengene og bytte på når de blir våte. Troll kjenner jeg ikke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rachel who Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 14. januar 2010 Tenker det samme. Men trenger tips på gode dresser. Noen som har erfaring med andre gode dresser til barn. Tenker jo at det viktigste er jo hva man har under. Ull og ull og atter ull, med en god dress utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 14. januar 2010 #4 Del Skrevet 14. januar 2010 coop obs sin dress gjorde seg godt ut i test. Men hva prisen er på den vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #5 Del Skrevet 14. januar 2010 Tenker det samme. Men trenger tips på gode dresser. Noen som har erfaring med andre gode dresser til barn. Tenker jo at det viktigste er jo hva man har under. Ull og ull og atter ull, med en god dress utenpå. Vi bruker en reflex hjemme og en reima i bhg. Begge deler funker utmerket, og bhg skrøt veldig av reflexdressen før jeg fikk tak i reimaen på salg. Vi er mye ute hjemme også, så ville ha to dresser:) Reflex er aldri med i testene, men jeg liker både de tynne høst/vår og vinterdressen + regntøyet. Veldig bra alt sammen! Kjøpte nylig neste års reflexdress på tilbud for 199,-... Helt ok pris;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 14. januar 2010 #6 Del Skrevet 14. januar 2010 Friends fra Coop Obs ble best i test i høst. Jeg liker også Reflex sitt tøy, men har ikke prøvd dressene, kun regntøyet som er veldig bra. Vi har Reima i år til sønnen, men ser egentlig ikke poenget med denne dyre dressen når jeg sammenligner med mange av de andre i bhg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. januar 2010 #7 Del Skrevet 14. januar 2010 Vi har hatt Troll-dress, og den var helt super i forhold til vanntetthet. Men det er lettere å bruke det løse foret som mellomlag enn som for... Reima har vi arvet, og var veldig fornøyde med da. Men nå har vi Mikk-Line og det er andre året vi har det. Den er ikke like vanntett, men det kan løses med impregnering. Synes den er fin, passe varm, lett og god for ungen å bevege seg i. Som nevnt over, det er bare å kle på godt med ull under! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå