Gjest tilfeldig_forbipasserende Skrevet 18. januar 2010 #21 Del Skrevet 18. januar 2010 Mr. Jones; Jeg er selv 21, anser meg selv som over gjennomsnittet reflektert, kan debattere- og vet hvor jeg har meg selv. De fleste jeg slipper innpå meg,- blir imponert over hvor moden jeg er,- og de fleste vennene mine, og derfor og kanskje min mentale alder- er 25år++ Jeg går på høyskole nå, i håp om å kunne treffe venner/venninner på min egen alder, men folk generelt sett er dårlige menneskekjennere, de fleste kompisser og venninner fra tidligere skolegang som jeg framdeles har kontakt med, går fra den ene "drittsekken" til den andre.. Tydeligvis er det attraktivt å være dritafull hver helg, ikke har orden på økonomien, ha problemer med ansvar på jobb- hvis de i det hele tatt har.. Dette innebærer selvfølgelig at jentene ikke ser hvilket "catch" jeg egentlig er, før de anslagsvis er 30 har to unger- og et skilt/flyttet fra samboer, og innser verdien av en type som har ryddig økonomi, utdannelse, er reflektert, samtidig som han er omsorgsfull, og har mulighet til å forklare sine egne meninger på andre måter enn å skrike, slå eller ignorere folk. Så gjelder egentlig å bite tennene sammen, og satse på å bli kjent med de damene som er noe å ta vare på. Desverre har de fleste damene en "barriere" om at ingen som er yngre enn dem selv- er kjærestemateriale.. I tillegg må de jo selfølgelig være single, og forstå at du ikke bare er ute etter en ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 18. januar 2010 #22 Del Skrevet 18. januar 2010 Mr. Jones; Jeg er selv 21, anser meg selv som over gjennomsnittet reflektert, kan debattere- og vet hvor jeg har meg selv. De fleste jeg slipper innpå meg,- blir imponert over hvor moden jeg er,- og de fleste vennene mine, og derfor og kanskje min mentale alder- er 25år++ Jeg går på høyskole nå, i håp om å kunne treffe venner/venninner på min egen alder, men folk generelt sett er dårlige menneskekjennere, de fleste kompisser og venninner fra tidligere skolegang som jeg framdeles har kontakt med, går fra den ene "drittsekken" til den andre.. Tydeligvis er det attraktivt å være dritafull hver helg, ikke har orden på økonomien, ha problemer med ansvar på jobb- hvis de i det hele tatt har.. Dette innebærer selvfølgelig at jentene ikke ser hvilket "catch" jeg egentlig er, før de anslagsvis er 30 har to unger- og et skilt/flyttet fra samboer, og innser verdien av en type som har ryddig økonomi, utdannelse, er reflektert, samtidig som han er omsorgsfull, og har mulighet til å forklare sine egne meninger på andre måter enn å skrike, slå eller ignorere folk. Så gjelder egentlig å bite tennene sammen, og satse på å bli kjent med de damene som er noe å ta vare på. Desverre har de fleste damene en "barriere" om at ingen som er yngre enn dem selv- er kjærestemateriale.. I tillegg må de jo selfølgelig være single, og forstå at du ikke bare er ute etter en ting.. For et flott innlegg. Det er det som er så synd. Det ER virkelig attraktivt å være en k*k. Har store problemer å finne jenter som er mer voksne i hodet. Hvor er de? Finnes de? Jeg er ikke en kar som sjekker opp jenter noe særlig på byen. Blir heller sjekket opp, og det tror jeg er av den enkle grunn at jeg ser ut som en drittsekk. Når man kommer i prat med de så er det som regel bare overfladisk tullprat. "Assa æ bare *knis knis* ". Ser ikke ut til at det er så mange damer som er "verdt å ta vare på" på byen, som har ambisjoner og har lyst å fortelle om det. De som er det ser veldig ofte ikke ut som jeg vil.(Nå høres jeg selv overfladisk ut, men alle vet at man må finne noen man selv synes er attraktiv. Og jeg er ikke kresen på utseende). Er det ikke noen som liker skikkelige gutter lenger? Jeg har ikke store problemer med å komme i kontakt med damer, men kommer alltid i kontakt med feil type. De som både er smarte OG ser flotte ut virker som om de ikke skal ha noen kjæreste i det hele tatt. Studiedamer som man havner i vennesonen med. Note! Dette innlegget er basert på mine observasjoner, jeg sier ikke at det ER sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Steinar40_* Skrevet 18. januar 2010 #23 Del Skrevet 18. januar 2010 De som både er smarte OG ser flotte ut virker som om de ikke skal ha noen kjæreste i det hele tatt. Studiedamer som man havner i vennesonen med. Her ser du problemet med likestillingen og at mange kvinner skal studere. Studiene varer til hun er ca 25 år og da skal hun jobbe og gjøre karriere. Dermed er karrierekvinnen ikke klar for noe seriøst forhold og barn før hun MÅ - ved 35-40 års alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tronder Skrevet 18. januar 2010 #24 Del Skrevet 18. januar 2010 For et flott innlegg. Det er det som er så synd. Det ER virkelig attraktivt å være en k*k. Har store problemer å finne jenter som er mer voksne i hodet. Hvor er de? Finnes de? Jeg er ikke en kar som sjekker opp jenter noe særlig på byen. Blir heller sjekket opp, og det tror jeg er av den enkle grunn at jeg ser ut som en drittsekk. Når man kommer i prat med de så er det som regel bare overfladisk tullprat. "Assa æ bare *knis knis* ". Ser ikke ut til at det er så mange damer som er "verdt å ta vare på" på byen, som har ambisjoner og har lyst å fortelle om det. De som er det ser veldig ofte ikke ut som jeg vil.(Nå høres jeg selv overfladisk ut, men alle vet at man må finne noen man selv synes er attraktiv. Og jeg er ikke kresen på utseende). Er det ikke noen som liker skikkelige gutter lenger? Jeg har ikke store problemer med å komme i kontakt med damer, men kommer alltid i kontakt med feil type. De som både er smarte OG ser flotte ut virker som om de ikke skal ha noen kjæreste i det hele tatt. Studiedamer som man havner i vennesonen med. Note! Dette innlegget er basert på mine observasjoner, jeg sier ikke at det ER sånn. Har det på samme viset selv. Har møtt flere damer på byen, men de har en holdning som er å hoppe fra gutt til gutt. Blir litt oppgitt, men pyttsann, er ung enda.. ordner seg sikkert når jeg når 30åra og endeli finner en flott dame med baggasje Bare venter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 18. januar 2010 #25 Del Skrevet 18. januar 2010 Det ordner seg vettu;) Når jeg blir 30 og cruiser rundt i Europa i min nye Porsche så blir det andre boller! Hahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mMann Skrevet 18. januar 2010 #26 Del Skrevet 18. januar 2010 Dette forandrer seg litt med åra da. I ungdommen er det å være mannlig med en dæsj ignorant drittsekk holdning det som tiltrekker damer. Medfølelse/empati og generelt jatt med damene gir lite dametekke. Senere i livet skal du være begge deler og nåde deg hvis du ikke har lært dette til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Steinar40_* Skrevet 18. januar 2010 #27 Del Skrevet 18. januar 2010 Dette forandrer seg litt med åra da. I ungdommen er det å være mannlig med en dæsj ignorant drittsekk holdning det som tiltrekker damer. Medfølelse/empati og generelt jatt med damene gir lite dametekke. Senere i livet skal du være begge deler og nåde deg hvis du ikke har lært dette til da Forklaringen er sikkert at empati ikke er ferdig utviklet i hjernen før ved 25 års alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 18. januar 2010 #28 Del Skrevet 18. januar 2010 Ser ikke ut til at det er så mange damer som er "verdt å ta vare på" på byen, som har ambisjoner og har lyst å fortelle om det. De som er det ser veldig ofte ikke ut som jeg vil.(Nå høres jeg selv overfladisk ut, men alle vet at man må finne noen man selv synes er attraktiv. Og jeg er ikke kresen på utseende). Er det ikke noen som liker skikkelige gutter lenger? Jeg har ikke store problemer med å komme i kontakt med damer, men kommer alltid i kontakt med feil type. De som både er smarte OG ser flotte ut virker som om de ikke skal ha noen kjæreste i det hele tatt. Studiedamer som man havner i vennesonen med. Veldig generaliserende sagt (selvsagt finnes det mange unntak til denne regelen og sikkert mange både smarte og pene kvinner.): Stygge kvinner trenger ofte å jobbe hardere for å oppnå ting, og må helst satse på å opparbeide seg visse kvaliteter for å kompensere for manglende utseende. Pene kvinner derimot trenger ikke dette like mye i ung alder, ettersom de blir verdsatt automatisk for utseendet av de fleste. Jeg ville satset på en lubben smart jente, som potensielt kan bli vakker hvis hun slanker seg 10-15 kilo. Hvilken er en fillesak egentlig og forsvinner etter et par mnd med jogging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #29 Del Skrevet 18. januar 2010 Mr. Jones; Jeg er selv 21, anser meg selv som over gjennomsnittet reflektert, kan debattere- og vet hvor jeg har meg selv. De fleste jeg slipper innpå meg,- blir imponert over hvor moden jeg er,- og de fleste vennene mine, og derfor og kanskje min mentale alder- er 25år++ Jeg går på høyskole nå, i håp om å kunne treffe venner/venninner på min egen alder, men folk generelt sett er dårlige menneskekjennere, de fleste kompisser og venninner fra tidligere skolegang som jeg framdeles har kontakt med, går fra den ene "drittsekken" til den andre.. Tydeligvis er det attraktivt å være dritafull hver helg, ikke har orden på økonomien, ha problemer med ansvar på jobb- hvis de i det hele tatt har.. Dette innebærer selvfølgelig at jentene ikke ser hvilket "catch" jeg egentlig er, før de anslagsvis er 30 har to unger- og et skilt/flyttet fra samboer, og innser verdien av en type som har ryddig økonomi, utdannelse, er reflektert, samtidig som han er omsorgsfull, og har mulighet til å forklare sine egne meninger på andre måter enn å skrike, slå eller ignorere folk. Så gjelder egentlig å bite tennene sammen, og satse på å bli kjent med de damene som er noe å ta vare på. Desverre har de fleste damene en "barriere" om at ingen som er yngre enn dem selv- er kjærestemateriale.. I tillegg må de jo selfølgelig være single, og forstå at du ikke bare er ute etter en ting.. Dette innlegget bør jentene her inne lese både to og tre ganger før de lurer på hvorfor menn oppfører seg som de gjør. Samtidig les denne: http://www.girlsaskguys.com/Articles/Datin...ce-guys-go.html Må ærlig talt si at jeg har blitt mye mer "idiot" (mot jenter iallfall) de to siste årene etter at lyset gikk opp for meg. Lite tvil om hva som lønner seg iallfall. Å være mr. nice-guy lønner seg dessverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 18. januar 2010 #30 Del Skrevet 18. januar 2010 Å være mr. nice-guy lønner seg dessverre ikke. Nei ikke alltid. Men det er relativt. Jeg var sammen med en nice-guy i 7 år fra 16 års aldern og oppover, vet det er mange jenter som har samme preferanse.. de som ikke har det er ofte lite reflekterte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 18. januar 2010 #31 Del Skrevet 18. januar 2010 Jenter faller ikke nødvendigvis for drittsekker, men menn som viser at de har lyst på deg. Tør å hoppe i det gutter, og vær litt direkte. Om ikke annet blir jenten smigret og ser mannen i deg. Hvis dette ikke skulle funke, så blir heldigvis vi jenter gjerne litt klokere med alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest L Skrevet 19. januar 2010 #32 Del Skrevet 19. januar 2010 Damene i 30+ års alderen blir nokk tiltrukket til badboysene endå , forskjellen ligger nokk i at de har lært en ting eller to på dette stadiet av livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt 23 Skrevet 19. januar 2010 #33 Del Skrevet 19. januar 2010 Menn er hva de er og kvinner er hva de er. Ingenting å gjøre med, bare å akseptere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå