Gjest Gjest_leah_* Skrevet 13. januar 2010 #1 Del Skrevet 13. januar 2010 åhh er så lei...finner ingen klær eg vil ha!har søkt på div.rundtom men synes verken asos eller gina tricot o.l. har noe kult... synes det er altfor mye bestemor/gæmlis/nørdeklær rundtom. Jeg liker litt røffere,mer edgy og sexy ungdomsklær! Har noen tips til bra nettsider,gjerne utenlandske?(billigere å handle slik som regel) :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariMaria Skrevet 13. januar 2010 #2 Del Skrevet 13. januar 2010 laredoute.no? Handler der mye selv, og er veldig fornøyd med utvalget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 13. januar 2010 #3 Del Skrevet 13. januar 2010 åhh er så lei...finner ingen klær eg vil ha!har søkt på div.rundtom men synes verken asos eller gina tricot o.l. har noe kult... synes det er altfor mye bestemor/gæmlis/nørdeklær rundtom. Jeg liker litt røffere,mer edgy og sexy ungdomsklær! Har noen tips til bra nettsider,gjerne utenlandske?(billigere å handle slik som regel) :gjeiper: Norwegian.no? Flybilettene kan fort bli billigere enn en kort busstur så du kan jo stikke til london og slå deg løs litt en dag eller to. Dagsturer til london er jo ingen umulighet! Og da slipper du vanligvis å betale både mums og troll! Siden du får refundert momspengene når du reiser ut av landet samme dag og trollerene vanligvis ikke merker at du kommer inn i landet med nye klær med mindre prislappene fremdeles henger på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_leah_* Skrevet 13. januar 2010 #4 Del Skrevet 13. januar 2010 Norwegian.no? Flybilettene kan fort bli billigere enn en kort busstur så du kan jo stikke til london og slå deg løs litt en dag eller to. Dagsturer til london er jo ingen umulighet! Og da slipper du vanligvis å betale både mums og troll! Siden du får refundert momspengene når du reiser ut av landet samme dag og trollerene vanligvis ikke merker at du kommer inn i landet med nye klær med mindre prislappene fremdeles henger på. takk for tips kansje det blir en mulighet en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 13. januar 2010 #5 Del Skrevet 13. januar 2010 Selv digger jeg pinupgrilclothing.com, men jeg vet jo ikke om det er i din gate... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 14. januar 2010 #6 Del Skrevet 14. januar 2010 www.gojane.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_søta_* Skrevet 14. januar 2010 #7 Del Skrevet 14. januar 2010 www.hottopic.com sender til Norge, liker dem veldig godt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. januar 2010 #8 Del Skrevet 15. januar 2010 Liker godt Dorothy Perkins og Miss Selfridge, synes de har mye kult og fint. Dorothy Perkins har også studentrabatt, i tillegg til at du kan få kickback derfra. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Style Skrevet 15. januar 2010 #9 Del Skrevet 15. januar 2010 Hva med Imelda Fashion? Norsk nettbutikk og de har endel kule kjoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå