Matvraket Skrevet 13. januar 2010 #1 Del Skrevet 13. januar 2010 Lyst på bilde jeg også...så da må jeg forsøke..er grønn så må sikkert dumme meg ut et par ganger...prøver nå og håper jeg slipper unna med å klare det på første forsøk....:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 13. januar 2010 Klarte det:) imponert selv jeg nå....:=*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. januar 2010 #3 Del Skrevet 13. januar 2010 Flinkematvraket! Fin avatar, forresten :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 16. januar 2010 Tusen takk;=) Hehe måtte jo stå litt i stil med selve navnet, og det gjorde det jammen meg....Kunne nesten ikke funnet bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 16. januar 2010 #5 Del Skrevet 16. januar 2010 Hehe, det var en kul avatar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lhinn Skrevet 18. januar 2010 #6 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) - Endret 18. januar 2010 av piip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå