Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Vel, kvir meg litt men trenger jo fast jobb og lønnen er ikke så aller verst om jeg kombinerer den med noen vikariater og kanskje litt overtid. Noen som har erfaringer med hvordan det er å jobbe på McDonalds?
Gjest Huffsa Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Jeg har selv ingen erfaringer, men har venninner som har jobbet der. Jeg orket ikke være i samme rom som dem den perioden de jobbet der. Nesten uansett hvor mye de dusjet og skiftet klær, luktet de burger.. Og det er vist ganske stressende når det er mye folk.
Britt Banditt Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Har ikke erfaring med å jobbe der, men ser jo at de som jobber der er ganske så stressa. Tror det er et av de siste stedene jeg ville jobbet. Og som huffsa sier; Lukta! Tenk å lukte sånn hele tida *Grøss*
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Jeg har selv ingen erfaringer, men har venninner som har jobbet der. Jeg orket ikke være i samme rom som dem den perioden de jobbet der. Nesten uansett hvor mye de dusjet og skiftet klær, luktet de burger.. Og det er vist ganske stressende når det er mye folk. Og her prøver jeg å ha en aktiv og sunn livsstil.. Uff, jeg hater finanskrise! Sykt å måtte komme ut i arbeidslivet i en periode der "vanlige" jobber som vanligvis får 5-10 søkere får 125-200 søkere i stedet..
toth Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Men det er jo en jobb og lønna ligger på over 150 kr\ timen om du er fast ansatt.. Virker og ofte som om det er en grei og burgerstinkende gjeng som står baki kjøkkenet og, ofte mye smil, humor og småprating på gang. (Noen måtte jo tenke litt positivt og, men det er fremdeles McDonalds )
Bintou Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 (endret) Men kun i partytimene fredag og lørdag! Liker det som en avveksling til kontorjobben min! Elsker jo å skrævle med folk, og der jeg jobber har vi bra miljø :D Men det varierer jo veldig fra sted til sted! Er fornøyd med lønnen også Edit: pluss at tiden går fort Endret 13. januar 2010 av Bintou
Bintou Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 Virker og ofte som om det er en grei og burgerstinkende gjeng som står baki kjøkkenet og, ofte mye smil, humor og småprating på gang. Du pleier å handle av meg, du
toth Skrevet 13. januar 2010 #8 Skrevet 13. januar 2010 Du pleier å handle av meg, du Du får meg aldri til å innrømme at jeg "pleier" å handle på McDonalds ;p Jodda, er der av og til så om du jobber i Hamar er det ikke umulig! Han med smil fra øre til øre, det er meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå