Gjest Kathy Skrevet 30. august 2003 #1 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg leter etter en oppskrift på en kake jeg smakte for en stund siden. Det var en slags sjokoladekake tror jeg, men den smakte ikke så mye sjokolade, heller litt "svidd". Den var hard og seig og det var hakka nøtter/mandler og rosiner i, og den var uten glasur. Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 31. august 2003 #2 Del Skrevet 31. august 2003 Høres veldig ut som en sånn engelsk fruktkake. Har desverre ikke noe oppskrift på en, men det kan jo hende du finner en.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kathy Skrevet 31. august 2003 #3 Del Skrevet 31. august 2003 Takk for forslag, men jeg kikket litt rundt og det er ikke engelsk fruktkake. Mer en seig sjokoladekake med rosiner og nøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 31. august 2003 #4 Del Skrevet 31. august 2003 Det er ikke den som står på noen kakaopakker da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kathy Skrevet 31. august 2003 #5 Del Skrevet 31. august 2003 Vet ikke.. Står ikke noe på den kakaoen jeg har i skapet ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå