Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Hei hei! "Allmennfaglig påbygging"... Blir det oversatt til "Supplementary general studies". Høres så... generelt ut. Vitsen med det faget liksom? Hva er studiekompetanse på engelsk? Vil på et vis snike inn at jeg har studiekompetanse for høyskole og universitet... Gud, så vanskelig dette er synes jeg. Mvh. Mia.
toth Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Hei hei! "Allmennfaglig påbygging"... Blir det oversatt til "Supplementary general studies". Høres så... generelt ut. Vitsen med det faget liksom? Hva er studiekompetanse på engelsk? Vil på et vis snike inn at jeg har studiekompetanse for høyskole og universitet... Gud, så vanskelig dette er synes jeg. Mvh. Mia. Hei hei! "Allmennfaglig påbygging"... Blir det oversatt til "Supplementary general studies". Høres så... generelt ut. Vitsen med det faget liksom? Hva er studiekompetanse på engelsk? Vil på et vis snike inn at jeg har studiekompetanse for høyskole og universitet... Gud, så vanskelig dette er synes jeg. Mvh. Mia. Foundation course I, Advanced course I and II area of study for commercial and clerical subjects
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Foundation course I = Grunnkurs, Advanced course I = Videregående 1? Advanced course II area of study for commercial and clerical subjects = Allmenn påbygg..? Ingen kortere måter å skrive dette på? Mvh. Mia
toth Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Foundation course I = Grunnkurs, Advanced course I = Videregående 1? Advanced course II area of study for commercial and clerical subjects = Allmenn påbygg..? Ingen kortere måter å skrive dette på? Mvh. Mia Aner ikke, men det der skal være riktig.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Hele greia snurpa sammen betyr allmenne fag, treårig sådan. Påbygning blir noe helt annet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå