Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 noen som vet hvor man kan kjøpe/ leie kakestativ, 3 eller 5 etasjes, og helst ikke slik der man stikker etasjene igjennom kaka ?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 noen som vet hvor man kan kjøpe/ leie kakestativ, 3 eller 5 etasjes, og helst ikke slik der man stikker etasjene igjennom kaka ? cacas.no
Sunshine Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Mitt tips er å lage selv. Snekre sammen plater og ben og mal de i ønsket farge. Mye billigere enn å leie
LindaM Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Vi har kjøpt verdens fineste kakestativ på ebay! Sjekk der! Hvis du skal lage stativ selv, så pass for guds skyld på å feste ting veldig veldig godt! Var i et bryllup en gang, hvor ting raste sammen... Heldigvis lo alle av det, og det ble bare en morsom hendelse. Greit å unngå allikevel Hvis du skal bestille kake gjennom konditori, så får man låne stativet. Mulig det går an å leie det selv om man ikke bestiller kake derifra. Vi kjøpte eget fordi vi synes det var så fint, også skal en venninne lage bryllupskaka! sjekk ebay!
Frk. Belle Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Jeg fikk låne/leie stativ hos et bakeri når jeg lagde bryllupskake til min søster:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå