Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Var innom hupleier i går og fikk hjelp til å finne produkter. Hun anbefalte mange produkter fra md. Jeg har lest her inne at disse inneholder glycolsyre som gjør huden tynn og lyssensitiv. Hudpleieren mente at dette ikke stemte og at jeg kunne bruke de året rundt uten problem og uten å ta spesielle forholdsregler (som bruk av høy solfaktor). Er det hun som tar feil eller er det jeg som ikke har skjønt bæret? Veldig takknemlig for svar.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Hun tar feil og har ikke peiling. Noe som er rart, da det står om dette i bruksanvisningene på alle MD-produkter jeg har kjøpt. Gå et annet sted neste gang.
Perledrøm Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 (endret) Selger hun md formulations og opplyser om at huden ikke trenger solfaktor? Ikke gå dit igjen. Endret 13. januar 2010 av Perledrøm
Gjest TS Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Det stemmer det. Hvor høy faktor bør jeg bruke? Og bør jeg bruke andre produkter på sommeren? Er det slik at det er glykol i alle produktene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå