Gå til innhold

Vi er noen jenter som skal samles.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er noen jenter som skal samles til helgen.

men vi har ikke bestemt oss for hva vi vil gjøre.

Vi har kommet opp med ideene kino, ut å spise, jente kveld med singstar, drikke, mat, og spill..

Noen andre forslag?

Tar gjerne i mot alt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kino er ikke så veldig sosialt egentlig så jeg ville droppet det.

Ikke alle liker så godt å synge foran andre, så kanskje guitar hero er et bedre forslag enn singstar?

Eller hva med å lage noe mat sammen?

Skrevet

Et par flasker vodka på deling, og kvelden er fullkommen.

Skrevet

Møt meg, så får dere en masse å snakke sammen om og å le av i ettertid!! :-)))

Skrevet
Møt meg, så får dere en masse å snakke sammen om og å le av i ettertid!! :-)))

Ja hvis du er interessert i å møte noen som er 20 så....

Skrevet

Om dere har et middels til stort hus så sier jeg vannkrig! Er kjempegøy innendørs. Bare pass på TV, PC o.l.^^

Snøballkrig utendørs, bygg borg!

Se grøssere, er skummelt men SYKT gøy å sitte tettpakket i hjørnet på sofaen å være redd^^ Det bryter intime grenser for å si det sånn :ler:

Etterpå er det stein, saks, papir om hvem som skal gå ut, så komme inn i mørket å bli skremt av de andre, gå ned i en skummel kjeller, si "Bloody Mary" 3 ganger mens man ser i speilet på badet (Må være helt mørkt), eller andre skumle ting.

Det jeg kom på. Ellers blir det standard film, mat, spill. Bleh!

Skrevet

Få tak i et spørrespill (f.eks. trivial pursuit), del dere opp i lag og sett igang! Det er kjekt å holde på med og man kan ha litt samtale gående samtidig! :5:

Skrevet
Om dere har et middels til stort hus så sier jeg vannkrig! Er kjempegøy innendørs. Bare pass på TV, PC o.l.^^

Snøballkrig utendørs, bygg borg!

Se grøssere, er skummelt men SYKT gøy å sitte tettpakket i hjørnet på sofaen å være redd^^ Det bryter intime grenser for å si det sånn :ler:

Etterpå er det stein, saks, papir om hvem som skal gå ut, så komme inn i mørket å bli skremt av de andre, gå ned i en skummel kjeller, si "Bloody Mary" 3 ganger mens man ser i speilet på badet (Må være helt mørkt), eller andre skumle ting.

Det jeg kom på. Ellers blir det standard film, mat, spill. Bleh!

Og sånn når jeg først var her inne, Mr Jones, deler av dette høres mer ut som sexfantasier enn som seriøse forslag. :skratte:

Skrevet
Og sånn når jeg først var her inne, Mr Jones, deler av dette høres mer ut som sexfantasier enn som seriøse forslag. :skratte:

Våte t-skjorter og bryting av intim-grenser.

Jeg tror ikke du er så langt på jordet med den observasjonen.

Mangler bare putekamp.

Skrevet (endret)

Det er bra du klarer å få det der til å høres ut som sexfantasier. Vanlige barneleker og morsomme ting å gjøre, i motsetning til vanlige kjedelige standardkvelder.

Skikkelig sexy å se en grøsser må jeg si, for ikke minst å ha snøballkrig, DAMN thats hot! /ironi Vannkrigen kan diskuteres, haha :ler:

Tror nok bare det er du som tenker veldig mye på sex...:)

Med bryting av intimgrenser tenkte jeg da jeg og noen kompiser så The Grudge og Blairwitch Project. Satt først i hver vår del av sofaen, endte opp i en klynge nesten oppå hverandre (no homo) innpakket med puter. >.<

Endret av Mr. Jones
Skrevet

90's night!

Kjøp inn alkohol, kle dere ut i 90 talls stil (enten spice girls stilen med mini skjørt og platåsko eller 90 talls hverdagsmoten med buffalo sko og miss sixty bukse osv hvis dere fortsatt har noe sånt liggende i skapet :fnise: ) lag en spilleliste med BARE 90 talls eurodance låter og se på musikkvideoer på youtube.

Har dere singstar med låter fra den tiden i tillegg, så er det enda bedre!

Jeg lover, dette er kjempemorsomt! :biggrin:

Gjest Gjest_vivi_*
Skrevet
Vi er noen jenter som skal samles til helgen.

men vi har ikke bestemt oss for hva vi vil gjøre.

Vi har kommet opp med ideene kino, ut å spise, jente kveld med singstar, drikke, mat, og s :kgbaby: pill..

Noen andre forslag?

hvor mange er dere?

Tar gjerne i mot alt :)

Skrevet
Det er bra du klarer å få det der til å høres ut som sexfantasier. Vanlige barneleker og morsomme ting å gjøre, i motsetning til vanlige kjedelige standardkvelder.

Skikkelig sexy å se en grøsser må jeg si, for ikke minst å ha snøballkrig, DAMN thats hot! /ironi Vannkrigen kan diskuteres, haha :ler:

Tror nok bare det er du som tenker veldig mye på sex...:)

Med bryting av intimgrenser tenkte jeg da jeg og noen kompiser så The Grudge og Blairwitch Project. Satt først i hver vår del av sofaen, endte opp i en klynge nesten oppå hverandre (no homo) innpakket med puter. >.<

Jeg sa deler av det... Det å skulle ha masse voksne jenter til å sitte tettpakket i hjørnet på sofaen for å bryte intimgrenser kunne ligne ganske mye på en våt drøm, grøsser eller ikke grøsser. Men jeg ser poenget ditt når du utdypet det. Og så var det denne vannkrigen da. :fnise: Snøballkrigen derimot ville jeg holdt utendørs, men ellers var det en god idé! Og har man ikke lov til å tenke på sex da? ;):ler:

Skrevet
Jeg sa deler av det... Det å skulle ha masse voksne jenter til å sitte tettpakket i hjørnet på sofaen for å bryte intimgrenser kunne ligne ganske mye på en våt drøm, grøsser eller ikke grøsser. Men jeg ser poenget ditt når du utdypet det. Og så var det denne vannkrigen da. :fnise: Snøballkrigen derimot ville jeg holdt utendørs, men ellers var det en god idé! Og har man ikke lov til å tenke på sex da? ;):ler:

Hahaha, ser det nå, men tenkte faktisk ingen lumske tanker da jeg skrev det^^ Snøballkrigen skal være ute ja, haha.

Bare tenk på sex du, bare bra det! ;D

Skrevet

hahah!

Takk for forslag.

men blir nok ikke vannkrig eller skrekkfilmer med intimitet. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...