Gå til innhold

Noen som skjønner hvorfor slike som Lene Alexandra blir "kjendiser"?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe..ja. Men jeg klager ikke, jeg er flink med av-knappen. Jeg antar at det har noe med vår tids ultra raske mediaformidling å gjøre. Og at det er enkelt. Noe alle kan få til. Noe som er tilgjengelig hele tiden.

Stor kunst krever ofte hjernekapasitet. Både for å lage og for å forstå.

Jevnt over er vi en del sau hele gjengen, og da er Lene kjekk å ha! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for gutter mellom 14 og 20 år eller jentene som vil ha oppmerksomhet av disse guttene så hadde Lene Alexandra aldri blitt kjendis.

En trend i tiden er å ha et glamourøst liv og overfladisk livsstil, bli forgudet av utseendet/puppene, og å kunne leve av det. Dårlig utvikling, men samtidig et tegn på at vi har det godt og økonomien blomstrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hu ikke hatt pupper hadde ingen vist hvem hun var.

...og nå har hun ikke pupper lengre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

verden vil bedras... sex selger... medieskapte historier selger se og hør... reality rules... your pick ;)

Jeg er nok mer provosert enn lei. Det er så mange flinke artister der ute som aldri blir "oppdaget"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også det handler mye om HVEM det er som jobber i media. Jeg har inntrykk av at det er mange spirrevipper og duster, som bare følger bermen. Hadde sånne som MEG jobbet i bransjen, så hadde jeg ikke ofret sånne berter en kalori(nå driter vi i om en sjef evt ville beordret meg da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har hatt lyst lenge, tenker jeg, og jobbet for det. Hun var med i Robinson, og hadde personlig eiendel (eller hva de kaller det) Lip-gloss. Hun hadde hatt en del glam-bilder av seg i ulike blader, så hun har jobbet hardt for å bli kjent. Ved å spille på sex og pupper og jålerier, og det har jo virket. Også har hun prøvd å snu immaget sitt, ganske suksessfullt også. Begynt med puppene, og nå er hun puppeløs og er med på Beat for Beat og i Grand Prix. Kanskje hun har forretningstalent?

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok mer provosert enn lei. Det er så mange flinke artister der ute som aldri blir "oppdaget"...

Enig der...

Ellers tror jeg media selv er med på å skape slike kjendiser - folk som har deltatt i og ikke nødvendigvis engang vunnet diverse mer eller mindre idiotiske realityprogrammer; det er folk som gjerne VIL bli kjent, og som er lett match å "kontrollere" og bruke for underholdningsmediene. Se hvor mange tv2-"kjendiser" (som i tillegg har kontrakter med et firma minst en av programlederne driver) Senkveld har som gjester, for eksempel, dette er gjennomgående i flere programmer. Folk som er kjent fordi de faktisk driver med noe ANNET enn å være kjendis, som skuespillere og endel artister, er mer selektive på hvor mye media får bruke dem og hvilke røverhistorier som kan serveres - derfor koser media seg når de har slike som Sandra Lyng, Idol-Tone, charter-Svein og Lene Alexandra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og noen andre som er veldig lei?

Hun har jeg faktisk vært ute sammen med. :hoho::skratte:

Syns hun var og er litt kul jeg. :opplyser:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det ikke bare er gutter mellom 14 og 20 år som liker berter som kun er dugende til én ting: sex. Det er også menn på 30, 40, 50, 60 og 70 år som liker sånne jenter, som blir tiltrukket av dem og som gjerne vil se dem mer. Og flere av dem har mye makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jeg faktisk vært ute sammen med. :hoho::skratte:

Syns hun var og er litt kul jeg. :opplyser:

Ute sammen med as in a date?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute sammen med as in a date?

Nei, ikke date, bare dratt på byen sammen med ho et par ganger, og hatt besøk av ho en gang. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har ingen problemer med å tro at Lene Alexandra er ei allright jente!

:jepp: hun bare spiller på det imaget vettu, og har jo endret seg også på det siste tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror hun er helt ålreit, jeg også. Virker som om hun både kan tenke og har forretningstalent, på tross av tidligere forsøk på å gi et annet inntrykk. Spørsmålet står likevel - hvorfor blir hun kjendis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...