Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #1 Del Skrevet 13. januar 2010 Og noen andre som er veldig lei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #2 Del Skrevet 13. januar 2010 Hehe..ja. Men jeg klager ikke, jeg er flink med av-knappen. Jeg antar at det har noe med vår tids ultra raske mediaformidling å gjøre. Og at det er enkelt. Noe alle kan få til. Noe som er tilgjengelig hele tiden. Stor kunst krever ofte hjernekapasitet. Både for å lage og for å forstå. Jevnt over er vi en del sau hele gjengen, og da er Lene kjekk å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 13. januar 2010 #3 Del Skrevet 13. januar 2010 Hadde det ikke vært for gutter mellom 14 og 20 år eller jentene som vil ha oppmerksomhet av disse guttene så hadde Lene Alexandra aldri blitt kjendis. En trend i tiden er å ha et glamourøst liv og overfladisk livsstil, bli forgudet av utseendet/puppene, og å kunne leve av det. Dårlig utvikling, men samtidig et tegn på at vi har det godt og økonomien blomstrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 13. januar 2010 #4 Del Skrevet 13. januar 2010 Hadde hu ikke hatt pupper hadde ingen vist hvem hun var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #5 Del Skrevet 13. januar 2010 Ho ble vel kjent pga de store puppene ho hadde før og pga den latterlige sangen hennes om puppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 13. januar 2010 #6 Del Skrevet 13. januar 2010 Hadde hu ikke hatt pupper hadde ingen vist hvem hun var. ...og nå har hun ikke pupper lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 13. januar 2010 #7 Del Skrevet 13. januar 2010 verden vil bedras... sex selger... medieskapte historier selger se og hør... reality rules... your pick Jeg er nok mer provosert enn lei. Det er så mange flinke artister der ute som aldri blir "oppdaget"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #8 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg tror også det handler mye om HVEM det er som jobber i media. Jeg har inntrykk av at det er mange spirrevipper og duster, som bare følger bermen. Hadde sånne som MEG jobbet i bransjen, så hadde jeg ikke ofret sånne berter en kalori(nå driter vi i om en sjef evt ville beordret meg da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 15. januar 2010 #9 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Hun har hatt lyst lenge, tenker jeg, og jobbet for det. Hun var med i Robinson, og hadde personlig eiendel (eller hva de kaller det) Lip-gloss. Hun hadde hatt en del glam-bilder av seg i ulike blader, så hun har jobbet hardt for å bli kjent. Ved å spille på sex og pupper og jålerier, og det har jo virket. Også har hun prøvd å snu immaget sitt, ganske suksessfullt også. Begynt med puppene, og nå er hun puppeløs og er med på Beat for Beat og i Grand Prix. Kanskje hun har forretningstalent? Endret 15. januar 2010 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 15. januar 2010 #10 Del Skrevet 15. januar 2010 Hun har jo veldig høyt hår da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fink Skrevet 15. januar 2010 #11 Del Skrevet 15. januar 2010 Den beste oppskriften på å bli kjendis, er visst å bli bestevenn med Christer Falck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #12 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg er nok mer provosert enn lei. Det er så mange flinke artister der ute som aldri blir "oppdaget"... Enig der... Ellers tror jeg media selv er med på å skape slike kjendiser - folk som har deltatt i og ikke nødvendigvis engang vunnet diverse mer eller mindre idiotiske realityprogrammer; det er folk som gjerne VIL bli kjent, og som er lett match å "kontrollere" og bruke for underholdningsmediene. Se hvor mange tv2-"kjendiser" (som i tillegg har kontrakter med et firma minst en av programlederne driver) Senkveld har som gjester, for eksempel, dette er gjennomgående i flere programmer. Folk som er kjent fordi de faktisk driver med noe ANNET enn å være kjendis, som skuespillere og endel artister, er mer selektive på hvor mye media får bruke dem og hvilke røverhistorier som kan serveres - derfor koser media seg når de har slike som Sandra Lyng, Idol-Tone, charter-Svein og Lene Alexandra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 15. januar 2010 #13 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Og noen andre som er veldig lei? Hun har jeg faktisk vært ute sammen med. Syns hun var og er litt kul jeg. Endret 15. januar 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #14 Del Skrevet 15. januar 2010 Fordi det ikke bare er gutter mellom 14 og 20 år som liker berter som kun er dugende til én ting: sex. Det er også menn på 30, 40, 50, 60 og 70 år som liker sånne jenter, som blir tiltrukket av dem og som gjerne vil se dem mer. Og flere av dem har mye makt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #15 Del Skrevet 15. januar 2010 Hun har jeg faktisk vært ute sammen med. Syns hun var og er litt kul jeg. Ute sammen med as in a date? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 15. januar 2010 #16 Del Skrevet 15. januar 2010 Ute sammen med as in a date? Nei, ikke date, bare dratt på byen sammen med ho et par ganger, og hatt besøk av ho en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #17 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg har ingen problemer med å tro at Lene Alexandra er ei allright jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 15. januar 2010 #18 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg har ingen problemer med å tro at Lene Alexandra er ei allright jente! hun bare spiller på det imaget vettu, og har jo endret seg også på det siste tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 15. januar 2010 #19 Del Skrevet 15. januar 2010 jeg tror hun er helt ålreit, jeg også. Virker som om hun både kan tenke og har forretningstalent, på tross av tidligere forsøk på å gi et annet inntrykk. Spørsmålet står likevel - hvorfor blir hun kjendis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 15. januar 2010 #20 Del Skrevet 15. januar 2010 Syns forøvrig spørsmålet blir enda bedre om det dreier seg om Linni Meister..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå