Gå til innhold

Erfaring med 3 forlovere hver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er bare en som kan skrive under, men min kjære klarer ikke velge forlover, så han vil gjerne ha 3. Da må jo nesten jeg det også ;)

Er det mulig?

Noen som har vært borti det?!?!?

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det fungerer i praksis, syns det hørtes litt mye ut med seks personer der oppe. :ler:

Skrevet

Vi hadde det..

I og med at det bare er en som kan skrive under papirene for vær av brudefolkene ble det gjort som følgende hos oss..

Foran meg gikk de tre jeg hadde valgt.. den som hadde skrevet under på papiret gikk opp ved alteret og ventet på meg, (litt som voksne brudepiker) de andre sto sammen med de mannen hadde valgt.

De mannen hadde valgt sto sammens med han ved alteret og ventet.

Når min far førte meg til alteret stod de alle 7 syv og ventet. Da jeg hadde satt meg, hadde vi reservert de aller fremste benkene på hver vår side hvor mannens forlovere satte seg ved mannens side og mine forlovere satte seg på min sin side.

Det var egentlig ganske så fint :jepp:

Kanskje litt rotete forklart, men men..

Skrevet

Jeg skal ha to forlovere, en som skriver under papirene og en som skal holde buketten i kirken + at begge har flere oppgaver sammen :jepp:

Skrevet
Jeg skal ha to forlovere, en som skriver under papirene og en som skal holde buketten i kirken + at begge har flere oppgaver sammen :jepp:

Jeg også slik.... :goodbye:

Skrevet

jeg skal ha to forlovere, husbonden en. Har ikke bestemt hvem som skal løse hvilke oppgaver enda, men foreløpig samarbeider de veldig godt sammen :)

Skrevet

Jeg har aldri vært borti tre hver, men vi hadde to hver. Dere må nok isåfall planlegge å ha foreldrene på benkeradene (det er jo mer og mer vanlig), og undersøk at det er plass til 6 stykker + brudeparet oppe ved alteret. Hvis dere vil ha dem oppe ved alteret da, og hvis det er kirkebryllup det er snakk om. Hvis ikke må dere finne ut om det er praktisk gjennomførbart der dere skal gifte dere. Utover det tror jeg ikke det skal være noe stort problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...