Gå til innhold

Reisebok for land i hele verden

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Hei, jeg og mannen min liker å reise og drømme oss bort i reisemål i sydenkataloger og slikt, men nå har han snart fødselsdag, og jeg har lyst å gi han ei ordentlig god bok om land i hele verden. Det trenger ikke nødvendigvis å være en reisebok, men en bok som omtaler land, og som kan være til inspirasjon til reiser. Jeg har sett litt på nett på Den Store Reiseguiden, av John A Riisnæs, men den er en paperback, og jeg vil helst ha en skikkelig ordentlig en. Er det noen som har noen tips om en slik bok? Da ville jeg blitt veldig glad ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne boken finnes da også som vanlig bok? Jeg har den selv, og er veldig fornøyd!

Skrevet

Lonely Planet bøkene er helt råe, brukt den europeiske mye selv og er alltid noe bra for alle byer eller steder verdt og besøke! ;)

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Takk for tips dere ;)

Skrevet
Hei, jeg og mannen min liker å reise og drømme oss bort i reisemål i sydenkataloger og slikt, men nå har han snart fødselsdag, og jeg har lyst å gi han ei ordentlig god bok om land i hele verden. Det trenger ikke nødvendigvis å være en reisebok, men en bok som omtaler land, og som kan være til inspirasjon til reiser. Jeg har sett litt på nett på Den Store Reiseguiden, av John A Riisnæs, men den er en paperback, og jeg vil helst ha en skikkelig ordentlig en. Er det noen som har noen tips om en slik bok? Da ville jeg blitt veldig glad ;)

Hei!

Jeg synes denne boken er veldig bra, og har gitt den bort i gave med stor begeistring fra mottakeren:

"Verdens fineste - 55 romantiske reisemål" av Kristin Valla.

:jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...