Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Hei, jeg og mannen min liker å reise og drømme oss bort i reisemål i sydenkataloger og slikt, men nå har han snart fødselsdag, og jeg har lyst å gi han ei ordentlig god bok om land i hele verden. Det trenger ikke nødvendigvis å være en reisebok, men en bok som omtaler land, og som kan være til inspirasjon til reiser. Jeg har sett litt på nett på Den Store Reiseguiden, av John A Riisnæs, men den er en paperback, og jeg vil helst ha en skikkelig ordentlig en. Er det noen som har noen tips om en slik bok? Da ville jeg blitt veldig glad
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Denne boken finnes da også som vanlig bok? Jeg har den selv, og er veldig fornøyd!
toth Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Lonely Planet bøkene er helt råe, brukt den europeiske mye selv og er alltid noe bra for alle byer eller steder verdt og besøke!
Solknapp Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Hei, jeg og mannen min liker å reise og drømme oss bort i reisemål i sydenkataloger og slikt, men nå har han snart fødselsdag, og jeg har lyst å gi han ei ordentlig god bok om land i hele verden. Det trenger ikke nødvendigvis å være en reisebok, men en bok som omtaler land, og som kan være til inspirasjon til reiser. Jeg har sett litt på nett på Den Store Reiseguiden, av John A Riisnæs, men den er en paperback, og jeg vil helst ha en skikkelig ordentlig en. Er det noen som har noen tips om en slik bok? Da ville jeg blitt veldig glad Hei! Jeg synes denne boken er veldig bra, og har gitt den bort i gave med stor begeistring fra mottakeren: "Verdens fineste - 55 romantiske reisemål" av Kristin Valla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå