Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Jeg bruker Decleor Neroli serum og Hydra floral på dagen og er fornøyd med det. Har bestilt Aroma night og Neroli balm som jeg skal bruke på natt. Skal jeg ha Neroli serum under disse også? Jeg har også bestilt et serum i kremform fra md formulations som heter Continuous renewal complex. Kan jeg kombinere denne med serumet fra Decleor eller bør jeg bytte på? Feks annen hver dag med serumet fra md/Decleor? Serumet fra Decleor gir fukt mens serumet fra md fornyer og bygger opp huden.
Lilandry Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Siden du har to serum, kan du bytte på de. Jeg ville ikke brukt de samtidig (oppå hverandre), det er nok bedre at de får virke alene. Eller du kan ta MD serumet under balsamen om natten, og om dagen bruker du serumet fra Decleòr!
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Jeg har Aroma night (men ikke prøvd den enda). I bruksanvisningen som fulgte med stod der at man kan bruke valgfritt serum under. Videre at man kan bytte på å bruke Aroma night og balm om natten. Jeg tenker at MD Formulations serum i krem kanskje kan bli for mye på dagtid (har det selv), bruk det derfor heller under Aroma night de nettene du bruker den. Jeg dropper serum, når jeg bruker balm om natten. Decleor serumet ville jeg brukt under Hydra Floral på dagtid.
Gjest TS Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Jeg har Aroma night (men ikke prøvd den enda). I bruksanvisningen som fulgte med stod der at man kan bruke valgfritt serum under. Videre at man kan bytte på å bruke Aroma night og balm om natten. Jeg tenker at MD Formulations serum i krem kanskje kan bli for mye på dagtid (har det selv), bruk det derfor heller under Aroma night de nettene du bruker den. Jeg dropper serum, når jeg bruker balm om natten. Decleor serumet ville jeg brukt under Hydra Floral på dagtid. Ja, det var slikt jeg tenkte jeg burde gjøre det også. Er veldig spent på hvordan huden blir når jeg etter i gang med dette regimet :-) Takk for svar :-)
venus_ Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Du kan bruke Decleor neroli aromessence over MD serumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå