Gjest Frostine Skrevet 30. august 2003 #1 Del Skrevet 30. august 2003 Nå trenger jeg litt råd. Har vært kjæreste med en fyr i vel et år. Den verste heten har gitt seg og kåtskapen råder ikke like sterkt som før. Hos meg iallfall. Da forholdet var ferskt så kunne jeg bli råkåt uten noe som helst oppvarming. Nå er det hele litt annerledes og jeg sliter litt. Jeg kan være litt kåt på forhånd og invitere til sex, men for å bli mer kåt trenger jeg at kjæresten gjør de rette tingene. Og det gjør han ikke. Han tror at så lenge jeg er litt våt så er jeg kåt og klar. Og for å få meg våt så holder det med tre-minutters oralsex. Jeg gir klare hint om at ved å gjøre sånn og sånn så kan han få meg dit han vil og nærmest tiggende. Jeg sier stadig at jeg setter pris på fingre også, ikke bare oralsex. (Hvorfor tror menn at oralsex er alfa og omega og glemmer at de har fingre?) Han gir meg orgasme ved oralsex med har ikke prøvd ved hjelp av fingre. Jeg gir tilbakemelding på det jeg synes er godt og gir lite negativ feedback. Jeg holder igjen når det gjelder selve samleie fordi jeg ikke er klar nok. Jeg snakker om å ha både hode og kropp med meg. Og alt jeg sier og gjør virker glemt til neste gang. Hvordan tar jeg det opp med ham uten at han trekker seg unna? Synes det er forferdelig vanskelig. Han har kommet med kommentarer så som at enkelte ikke vet hva forspill er, men at han vet at kvinner trenger det. I tillegg så er han opptatt av min nytelse og orgasme. Jeg sliter med å få orgasme ved samleie og saken blir ikke bedre når jeg ikke er skikkelig tent da. Jeg snakker her om en godt voksen mann med erfaring fra flere enn en kvinne.... Han vet også forskjellen på å ha sex med meg når jeg virkelig er med og når jeg bare er litt kåt. Trodde nå at det var bedre når man skjønner at partneren er med. At det blir en positiv spiral for begge. Jeg vil ha denne mannen og jeg vil ha et godt sexliv. Sånn som det er nå mister jeg nesten lysten på å gjennomføre et samleie fordi han ikke har tid og vente på meg og sånn vil jeg ikke ha det! Er egentlig en ganske så kåt person. Jeg er klar over at sex er et samspill mellom to personer, men jeg kan ikke ta ansvar for min egen kåthet hele tiden. Jeg vil heller gjøre ham kåt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #2 Del Skrevet 1. september 2003 Hva var spørsmålet ditt? (Var så mye detaljer her...) Hvordan du skal ta opp ting og tang uten at han trekker seg unna? Vel, det er jo et ømtåelig emne, spesielt for et menneske av den mannlige arten. Si det i et passende øyeblikk, men pass på å ikke virk for negativ. Som regel er sånne ting verre å tenke på på forhånd. Når du først spytter det ut går det sikkert bedre enn du trodde det ville gjøre. Du klarte jo fint å formulere deg her, så da klarer du sikkert å få frem det du vil si til kjæresten din. Men du? Litt ansvar må du vel ta selv. Du sier jo selv at "Jeg snakker om å ha både hodet og kropp med meg". Greit nok at han kan påvirke kroppen din, men hodet ditt styrer du jo tross alt selv. Men hva var egentlig spørsmålet ditt? Uansett: lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå