Gå til innhold

elektrolyse

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Hvor vondt gjorde elektrolyse? Noen som har prøvd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest Tio
Skrevet

Ja jeg har vært gjennom behandling med elektrolyse. Det gjør vondt. Det er dyrt. Men jeg syns helt klart det var verdt det. Noen steder har de en krem du kan smøre på som bedøver litt. Men det er fortsatt noe vondt. Det kan være litt forskjell på hvordan det kjennes fra sted til sted. Noen steder syns jeg det var nærmest smertefritt. Andre steder... ikke godt. En stikker en strømførende nål ned i hårsekken og brenner den. Noen ganger må det gjøres flere ganger... Men så er håret borte, for godt. :)

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet
Ja jeg har vært gjennom behandling med elektrolyse. Det gjør vondt. Det er dyrt. Men jeg syns helt klart det var verdt det. Noen steder har de en krem du kan smøre på som bedøver litt. Men det er fortsatt noe vondt. Det kan være litt forskjell på hvordan det kjennes fra sted til sted. Noen steder syns jeg det var nærmest smertefritt. Andre steder... ikke godt. En stikker en strømførende nål ned i hårsekken og brenner den. Noen ganger må det gjøres flere ganger... Men så er håret borte, for godt. :)

Kan man få arr av det?

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Er ikke hårfjerning med laser bedre og mer moderne enn elektrolyse?

Gjest Gjest Tio
Skrevet

Tja. jeg antar du kan få et lite arr om det danner seg et lite sår i poren der håret satt. Dette skjedde nærmest aldri hos meg.Jeg kan ikke se jeg har noe arr etter behandlingen i dag. Dette selv om jeg hadde mange hår som skulle vekk.

Når det gjelder elektrolyse mot laser.Jeg tok vekk hår i ansiktet. Jeg fikk beskjed om, på den klinikken jeg var,at det der var best å ta elektrolyse. Jeg prøvde også laser på en annen klinikk. Noe som resulterte i mange og noen relativt store sår.Sår hud også over lang tid. Mulig laser ikke egner seg i fjeset ? Men jeg er altså ingen ekspert og kan ikke si at slik er det. Jeg har også veldig sensitiv hud.Og om jeg skulle fjerne har f.eks under armene ville jeg nok forsøkt meg på laser igjen. Det må jo også gjentas, men tar jo flere har av gangen..

Er det noen som vet om det stemmer at elektrolyse er mer permanent enn laser ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...