Gå til innhold

hvordan komme over en du ikke glemmer.

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Hvordan komme over en person du ikke greier å glemme, jeg er enda såå betatt av ham, men han viser ingen interesse. Vi har hatt sex en gang og etter det har han ikke kontaktet meg, så vet jeg bør glemme ham, mn jeg vil ikke, vil enda ha ham. jeg høres veldig desperat ut, men jeg var helt sikker på at vi hadde noe spesielt. og synes det er rart han viet så mye oppmerksomhet til meg bare for sex.. mannfolk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må rett og slett bare gå videre. Tenke på andre ting, trene, henge med venninner, lese, se film og bare bestemme deg for at han ikke er verdt NOE. Innse at han bare var ute etter sex, og ikke håpe at han kommer på bedre tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å late som om det var en drøm. Høres helteit ut, men det funker!

Hmmmmmmm - med en sånn strategi kan man få inntrykket av at det har skjedd litt for ofte.

Lurt å ikke sette seg i samme situasjon hver gang?

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest reboundgirl

Sett deg nye kortsiktige mål som du skal glede deg til å utføre, vær aktiv og gjør ting du liker. Skriv gjerne ned det du føler og gjerne det du ville konfrontert han med. En annen ting er at det er veldig nyttig å komme seg ut på markedet igjen. Jeg har vært igjennom akkurat det samme som deg. Det er ikke en god følelse å sitte igjen med, følelsen av å ville ha mer av en person som var din, og bare din for en natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå ut på byen - drikk deg full - klin og dans med tilstrekkelig nok mange mannfolk. Funker hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for gode svar :)

trodde jeg hadde komt over han for 2-3 uker siden, men så begynte jeg å drømme om han hver natt, har drømt at vi har sendt mld på kvelden/natten som vi gjorde før og det første jeg gjør når jeg våkner er å sjekke mobilen, å finner ut at det bare har vært en drøm. er veldig slitsomt, var ofte før når vi sendte mld at jeg våknet midt på natten å sendte en mld til ham, så drømmene er veldig ekte. heldivis har drømmene begynt å dabbe av, men når de kommer er de like slitsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle
Hmmmmmmm - med en sånn strategi kan man få inntrykket av at det har skjedd litt for ofte.

Lurt å ikke sette seg i samme situasjon hver gang?

Nei, det har bare skjedd en gang, med eksen. Gjør litt mindre vondt når jeg velger å "tro" at det bare var en drøm. Når jeg er over ham så kan jeg sikkert sette pris på at han var i livet mitt så lenge, men nå går det rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har bare skjedd en gang, med eksen. Gjør litt mindre vondt når jeg velger å "tro" at det bare var en drøm. Når jeg er over ham så kan jeg sikkert sette pris på at han var i livet mitt så lenge, men nå går det rett og slett ikke.

Jeg har aldri forstått hvorfor man skal sette pris på tiden med en eks? En eks, er en eks! Historie ... water under the bridge. Det eneste som betyr noe er nuet og fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle
Jeg har aldri forstått hvorfor man skal sette pris på tiden med en eks? En eks, er en eks! Historie ... water under the bridge. Det eneste som betyr noe er nuet og fremtiden.

Jeg setter alltid pris på folk som har betydd noe for meg. Kanskje du sier at en eks ikke er verdt noe, men min betyr noe for meg fordi han var alt for meg i mange år.

Men ikke spor av tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Emmanuelle her. Det vil vel alltid være noen som kan påvirke og prege livet ditt mer enn andre. Da er det basert på at man kanskje hadde et lengre samliv og kanskje ikke nødvendigvis sex med vedkommende 1 gang som ts refererer til.

Til deg ts : prøv å finne en balanse i livet ditt, prøv å søk en indre ro i deg selv (meditasjon kan være bra), gjør noe du fatter interesse for utenom selve kjærlighetslivet, har du en hobby du liker ? trener du ? er det noe annet du brenner for ? Når man skal avstå fra en fristelse er det lurt å få tankene til å spinne på noe annet. Kan du utvikle deg innenfor jobb, skole etc. ? Er det noe nytt du ønsker å lære ? Vil du oppsøke en øvelse/gren/virksomhet som gir deg spenning eller utfordringer ? Noe du kan eller ønsker å mestre ? mestring gjør også noe med selvtilliten, og man kan virkelig utvikle seg selv på denne måten. Tenker du litt nærmere på dette så tror jeg du kan lykkes med å komme over en du ønsker å glemme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*

SÆRT! Jeg har det helt samme problemet som TS (men jeg har ikke ligget med gutten, eller flørtet eller noe da). Jeg er og var dødsforelska i ham. Trodde jeg var over ham, men begynte å drømme om ham i natt. Det forandra alt og gjorde at jeg ble like forelska. Veit virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Veit ikke at han er uinterssert, men vi erken snakker eller flørter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Emmanuelle her. Det vil vel alltid være noen som kan påvirke og prege livet ditt mer enn andre. Da er det basert på at man kanskje hadde et lengre samliv og kanskje ikke nødvendigvis sex med vedkommende 1 gang som ts refererer til.

Til deg ts : prøv å finne en balanse i livet ditt, prøv å søk en indre ro i deg selv (meditasjon kan være bra), gjør noe du fatter interesse for utenom selve kjærlighetslivet, har du en hobby du liker ? trener du ? er det noe annet du brenner for ? Når man skal avstå fra en fristelse er det lurt å få tankene til å spinne på noe annet. Kan du utvikle deg innenfor jobb, skole etc. ? Er det noe nytt du ønsker å lære ? Vil du oppsøke en øvelse/gren/virksomhet som gir deg spenning eller utfordringer ? Noe du kan eller ønsker å mestre ? mestring gjør også noe med selvtilliten, og man kan virkelig utvikle seg selv på denne måten. Tenker du litt nærmere på dette så tror jeg du kan lykkes med å komme over en du ønsker å glemme.....

kan virke rart å ha disse følelsene for en fyr jeg bare har ligget med en gang, men vår historie er lenger enn det. har allti møtt ham minst en gang i uka, i nesten 1 år. da har vi hjemt oss bort og snakt om alt mellom himmel og jord, og er derfor jeg synes det er rart at han ikke har kontaktet meg etter at vi lå sammen.

men tusen takk for tipsene, jeg må bare godta at han ikke vil ha meg og leve som vanlig, uansett om drømmene er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan komme over en person du ikke greier å glemme, jeg er enda såå betatt av ham, men han viser ingen interesse. Vi har hatt sex en gang og etter det har han ikke kontaktet meg, så vet jeg bør glemme ham, mn jeg vil ikke, vil enda ha ham. jeg høres veldig desperat ut, men jeg var helt sikker på at vi hadde noe spesielt. og synes det er rart han viet så mye oppmerksomhet til meg bare for sex.. mannfolk...

Du må innse at han ikke er interessert i deg. Det du må gjør er å stenge ut de følelsene du har for ham, gå videre og finn deg en som liker DEG og bare DEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå ut på byen - drikk deg full - klin og dans med tilstrekkelig nok mange mannfolk. Funker hver gang.

Enig med denne. Hvis du faktisk følte du var over han for noen uker siden, men bare plages med drømmer sånn plutselig så tror jeg bare det er en så simpel og enkel distraksjon som skal til. Du savner vel kanskje det å ha en flørt på gang, så finn deg noen andre å sende meldinger til midt på natta =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Drømming er noe herk! Men i det siste har jeg drømt romantiske drømmer om Petter Northug, broren til Hannah Montana, E fra "Entourage" og en jeg ikke aner hvem jeg.

Og når jeg våkner har jeg denne forelskelsesfølelsen. Hjernen lurer oss (eller blir lurt), så ta det som et tegn på at følelser ikke trenger å være sanne for at du skal føle dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Enig med denne. Hvis du faktisk følte du var over han for noen uker siden, men bare plages med drømmer sånn plutselig så tror jeg bare det er en så simpel og enkel distraksjon som skal til. Du savner vel kanskje det å ha en flørt på gang, så finn deg noen andre å sende meldinger til midt på natta =)

Drømming er noe herk! Men i det siste har jeg drømt romantiske drømmer om Petter Northug, broren til Hannah Montana, E fra "Entourage" og en jeg ikke aner hvem jeg.

Og når jeg våkner har jeg denne forelskelsesfølelsen. Hjernen lurer oss (eller blir lurt), så ta det som et tegn på at følelser ikke trenger å være sanne for at du skal føle dem.

tror kansje jeg hadde et lite håp at det kunne bli oss, å gå ut å finne meg en flørt har jeg prøvd, mn tenker bare på ham vis det begynner å skje noe, er redd han ikke vil ha meg da. føler meg ganske dum når jeg skriver dette, vet at han ikke vil ha meg, sjønner ikke hvorfor jeg ikke greier å gi slipp på ham.

men til helga skal jeg ut å flørte så godt jeg greier:)

tusen takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Jeg er kanskje gammeldags, men jeg tror ikke den der "kom deg ut og ha deg med en annen fyr" funker. Jeg tror at det eneste som funker er å finne ut hvem du er uten denne fyren, og jobbe med å innse at du har det bedre uten ham.

Jeg møtte en fyr etter bruddet med min eks, og selv om vi fant tonen så fikk jeg så dårlig samvittighet at jeg begynte å gråte og måtte dra fra stedet vi var.

Jeg kan dra ut, kose meg og se hva som skjer, men jeg klarer ikke å tvinge fram interesse i andre mannfolk. Skjer det, så skjer det, men ikke før du er klar. Ikke press deg selv til å kline med noen andre før du vil det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...