Gjest Gjest_kine_* Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Jeg har en posespotetmos i skapet, men jeg har ikke melk. Blir den god likevel, selvom jeg bare bruker vann?
Tabris Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Jeg tror det kan bli litt i tammeste laget. Men yoghurt naturell eller rømme kan fungere som erstatning, hvis du har det. Eller soyamelk, havremelk eller rismelk, men er vel mindre sjanse for at du har det i skapet.
Gjest ts Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Søren Har ingen av delene. Og orker ikke på butikken!
Gjest Marlo Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Har du poteter? Kok dem, mos dem opp med litt smør og du har en kjempegod potetmos uten melk
Rosalie Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Posepotetmos er da aldri godt. *sjikkelig konstruktiv*
Gjest SmallTalk Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 (endret) De gangene jeg skal ha potetmos og ikke har tid til å lage den fra bunn av, så lager jeg posepotetmos uten melk. Jeg synes den blir så hard og klumpete med melk i. Ha i en litt stor klump smør, og tilsett vann istedenfor melk så blir potetmosen helt fin. Endret 13. januar 2010 av SmallTalk 1
Zzyzx Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 Maggi sine skal uansett ikke lages med melk lenger. Går sikkert helt fint uansett hvilken det er, den smaker bare ikke så fyldig som du gjerne forventer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå