Gå til innhold

Reisemål - ska fly på bonuspoeng med KLM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har såpass mange bonuspoeng nå at jeg faktisk kan fly 3 ganger jorden rundt :) Så jeg trenger tips til reisemål!! Er åpen for det meste utenfor Europa, og gjerne et sted det pengene strekker litt lenger. Kan gjerne dele opp reisen og fly mellom kontinenter; vil se og oppleve mest mulig på forholdsvis kort tid ( 3 uker ca) og klarer meg fint uten strandliv osv. Noen som har noen tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei! Har såpass mange bonuspoeng nå at jeg faktisk kan fly 3 ganger jorden rundt :) Så jeg trenger tips til reisemål!! Er åpen for det meste utenfor Europa, og gjerne et sted det pengene strekker litt lenger. Kan gjerne dele opp reisen og fly mellom kontinenter; vil se og oppleve mest mulig på forholdsvis kort tid ( 3 uker ca) og klarer meg fint uten strandliv osv. Noen som har noen tips til meg?

3 ganger rundt jorden? Hvor mye har du reist for å klare dette egentlig?

Har du vært i Peru og Colombia? Dette er fantastiske land, med spektakulær natur og nydelig arkitektur fra den spanske kolonitiden.

Skrevet

Nei, har ikke vært så mange andre steder enn Europa og endel i Usa. Bonuspoengene er min samboer sine, og han har pendlet mellom Norge og Afrika, Indonesia og Australia i mange år. Takk for tips, har tenkt både på Peru og Colombia :)

Skrevet

Jeg og mannen brukte en gang bonuspoengene på KLM til å fly første klasse til Singapore og så tilbake via kuala lumpur på buisness. Greit å teste første klasse bare for å se hvordan det er. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...