Xtra_lilje Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Hei! Har såpass mange bonuspoeng nå at jeg faktisk kan fly 3 ganger jorden rundt Så jeg trenger tips til reisemål!! Er åpen for det meste utenfor Europa, og gjerne et sted det pengene strekker litt lenger. Kan gjerne dele opp reisen og fly mellom kontinenter; vil se og oppleve mest mulig på forholdsvis kort tid ( 3 uker ca) og klarer meg fint uten strandliv osv. Noen som har noen tips til meg?
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Hei! Har såpass mange bonuspoeng nå at jeg faktisk kan fly 3 ganger jorden rundt Så jeg trenger tips til reisemål!! Er åpen for det meste utenfor Europa, og gjerne et sted det pengene strekker litt lenger. Kan gjerne dele opp reisen og fly mellom kontinenter; vil se og oppleve mest mulig på forholdsvis kort tid ( 3 uker ca) og klarer meg fint uten strandliv osv. Noen som har noen tips til meg? 3 ganger rundt jorden? Hvor mye har du reist for å klare dette egentlig? Har du vært i Peru og Colombia? Dette er fantastiske land, med spektakulær natur og nydelig arkitektur fra den spanske kolonitiden.
Xtra_lilje Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2010 Nei, har ikke vært så mange andre steder enn Europa og endel i Usa. Bonuspoengene er min samboer sine, og han har pendlet mellom Norge og Afrika, Indonesia og Australia i mange år. Takk for tips, har tenkt både på Peru og Colombia
onyx Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Jeg og mannen brukte en gang bonuspoengene på KLM til å fly første klasse til Singapore og så tilbake via kuala lumpur på buisness. Greit å teste første klasse bare for å se hvordan det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå