Gjest Orthia ii Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Det ene barnerommet hos meg er veldig lite, og uten innebygd skap. Jeg har i dag en liten kommode der, men den rommer ikke alle barnets klær. Egentlig hadde jeg tenkt å kjøpe et lite klesskap, av typen med to dører og 2-3 skuffer nederst på den ene siden. Nå lurer jeg imidlertid på om det er mer hensiktsmessig og lettere å holde orden med en stor kommode. Barnet er 3 år, så plaggene er små, og kjoler/pentøy kan henge i mitt klesskap. Har noen erfaringer med kommoder vs skap, og har evt. kommoder å anbefale?
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Jeg ville gått for kommode da det er få plagg til barn som må henge. Spesielt så lenge kjoler og jakker kan henge hos deg. Kan være lurt med kommode med flere små skuffer slik at det blir lettere å sortere ut de ulike type plaggene. En stor skuff kan fort bli rotete - spesielt når barnet nå etterhvert vil finne frem klær selv.
Gjest Orthia ii Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Ja, det er det jeg også har tenkt. Barnet er dessuten en Skifter, så her har det blitt lett gjennom, rotet i og funnet frem klær i lang tid allerede. Av samme grunn må møbelet være solid. Kommode er altså kanskje det lureste, selv om man da får mindre kubikk oppbevaring. Tips til egnede kommoder, eller andre innspill?
Vilette Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Jeg er superfornøyd med denne kommoden om du har plass: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50067168
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Vi har trådkurver ganske langt opp, lett for ungen å finne frem selv. Øverst har vi en stang med akkurat plass til penskjorter som henger på dertil egnete små hengere. (han er tre år)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå