Rime Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Er det bare meg, eller er Kerastase utrolig mye billigere hos Lookfantastic enn hos Strawberrynet? Hvilken kur vil dere anbefale? Jeg vurderer en av de rosa; Masque Chroma effect...
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Sist jeg sjekker var Feelunique billigere (frakten er inkl. i prisene + de betaler tilbake mva og tollgebyr hvis man handler for over NOK 200): http://www.feelunique.com/search.php?sp=1&...erastase+chroma . Det er vanskelig å anbefale hårkur uten å vite noe om håret ditt. Selv har jeg farget hår, og bruker kuren fra Chroma. Liker den godt til mitt hår.
Rime Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2010 Feelunique ja! Takk for tipset Jeg striper håret mitt, og det er litt tørt og slitt. Har langt hår.
nynne Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Jeg striper håret mitt, og det er litt tørt og slitt. Har langt hår. Hadde tenkt å legge ut en tråd om hvilke proteinhårkur som anbefales til stripet (lyse striper), langt hår som er tørt pga kjemisk behandling.. ønsker velpleid hår med glans:) Samme greia for deg? Står mellom en fra kerastase (dem grønne) og en fra fugde jeg har lest om her før.. eller Joico??
mari4ever Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Hadde tenkt å legge ut en tråd om hvilke proteinhårkur som anbefales til stripet (lyse striper), langt hår som er tørt pga kjemisk behandling.. ønsker velpleid hår med glans:) Samme greia for deg? Står mellom en fra kerastase (dem grønne) og en fra fugde jeg har lest om her før.. eller Joico?? lurer akkurat på det samme. noen som har tips hva som er best?:)tenkte på kerastase, jocio eller redken extreme? jeg har veldig tykt hår som er litt naturlig tørt. er ekstra tørt om vinteren.
nynne Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Hvis det er naturlig tørt, forsto jeg på frisøren min at det beste var en fuktighetskur. Var det derimot tørt pga kjemisk behandling og sånn, var det best med en proteinkur.
mari4ever Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 Hvis det er naturlig tørt, forsto jeg på frisøren min at det beste var en fuktighetskur. Var det derimot tørt pga kjemisk behandling og sånn, var det best med en proteinkur. okei! Kan godt stemme. takk for tips:) frisøren min anbefalte vertfall redken serien for farget hår og redeken exstreme:) nå kjøpte jeg ekstreme pga så veldig mye skryt av serien her inne på formumet håper den hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå