firewater Skrevet 15. februar 2010 #21 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg husker da vi var liten så var det en historie man fikk høre om at hvis man så inn i et speil og sa "Bloody Mary" tre ganger så ville et spøkelse dukke opp og du ville dø øyeblikkelig. Jeg trodde på det helt til jeg kom hjem, og jeg ble så nysgjerrig at jeg så inn i speilet og sa det helt klart og tydelig. Ingenting skjedde og jeg dro tilbake på skolen neste dag og sa i fra til vennene mine om at ingenting skjedde, men enkelte (jentene) mente likevel at det var sant. Selv om jeg hadde gjort det og vist at det ikke var sant. Som en av dem sa: "Better safe than sorry". Vel, det finnes noe som heter å være så safe at man lever i frykt for ting som ikke finnes, og det er jeg ikke interessert i. Det er mer enn nok å frykte uten at jeg skal være redd for speilbildet mitt eller en pappflate med bokstaver på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. februar 2010 #22 Del Skrevet 23. februar 2010 Det kommer nok mer enn lyder og merkelige ting, det er ikke det som er greia. Man får det ikke bort like lett. "De" (vet ik hva annet å kalle det...) har ventet på denne sjansen lenge, og når noen uskyldige mennesker, som ikke vet hva de driver med, åpner opp for hvem som helst, og ikke kjenner hva annet som kommer inn, er det veldig farlig. Sikkert koselig å bli overrasket 1. og kanskje 2. gangen når dere merker vind i rommet, ser glasset ta helt av. Men når dere lissom avslutter, blåser ut lysene osv...så er det mange som ikke går hjem igjen. De blir værende, og ... har baktanker med sin etterhvert veldig så åpenbare tilstedeværelse. Ikke utsett familien og vennene deres for noe slikt, dere blir ikke bedre mennesker av dette. Og din tro blir satt på prøve, ingen kan /tør hjelpe...Takk deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentle Skrevet 23. februar 2010 #23 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei Wonders. Interessant å lese. Hvorfor tror du dette? Opplevd selv, hørt, lest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. februar 2010 #24 Del Skrevet 23. februar 2010 selvopplevd det her, og jeg klarer ikke lenger stå i samme rom som dette tre-brettet. Mopydlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. februar 2010 #25 Del Skrevet 23. februar 2010 vi tegnet vel bare på et pappstykke når jeg tenkte meg om....Fytti rakkern. Jeg skulle visst bedre. Jeg hadde da allerede opplevd mye i mitt korte liv, var ungdom, og når dette kom på toppen ble det litt mye aktivitet gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 23. februar 2010 #26 Del Skrevet 23. februar 2010 Nå må jeg nesten prøve det ut, det høres jo utrolig spennende ut. Tenk, kontakt med den andre siden... Jeg er uten tvil interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. februar 2010 #27 Del Skrevet 23. februar 2010 ditt liv så... man dør ikke av det, man blir frarøvet trygghet og uvitenhet. Noe som bør verdsettes høyere... Kontakt med "andre siden" kan oppnås så mye enklere. Bare spør om din avdøde venn eller slekning vil ha kontakt osv....Det er alltid "noen" som vil av dem, og kommer... Vær tålmodig, du har jo resten av livet ditt... Men advarer på det sterkeste og tukle med Ouijabrettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 23. februar 2010 #28 Del Skrevet 23. februar 2010 Ouijebrett er ikke en portal for onde demoner. Det er et hjelpemiddel på samme måte som tarot kort, krystallkule, pendel eller alt mulig annet rart. Man kan like gjerne gjøre dette uten noen hjelpemidler, men noen syns det er lettere med et hjelpemiddel. Om noen har dårlige opplevelser så har det noe med psyken deres, ikke selve ouijabrettet. Man kunne like gjerne fått en dårlig opplevelse av å sitte uten noen ting å "mane" frem noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darkannie Skrevet 23. februar 2010 #29 Del Skrevet 23. februar 2010 The Exorcist var vel med på å gjøre Ouija-brett til noe demonisk som man ikke måtte tulle med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VinglePetter Skrevet 23. februar 2010 #30 Del Skrevet 23. februar 2010 Men advarer på det sterkeste og tukle med Ouijabrettet! Jeg må dra litt på smilebåndet av at du faktisk tror på dette greiene selv. Hva med svart katt over veien? Hva med å gå under en stige? Unngår du disse tingene også? Vi lever faktisk i en opplyst tid. Det skulle ikke være nødvendig å tro på ting vi var redde for i middelalderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 23. februar 2010 #31 Del Skrevet 23. februar 2010 Sikkert, og mange andre TV -serier, filmer og andre myter. Det er like farlig med et ouija brett som det er med ett glass vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VinglePetter Skrevet 23. februar 2010 #32 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) dobbelpost Endret 23. februar 2010 av VinglePetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentle Skrevet 23. februar 2010 #33 Del Skrevet 23. februar 2010 Wonders: Tror du alle vil oppleve det du opplevde hvis de bruker dette? Ville f eks firewater oppleve det, han tror jo ikke på noe av dette? Eller må man ha spesieller evner eller noe? Hvis en ateist prøver, og ingenting skjer, hva er grunnen til det i så fall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 24. februar 2010 #34 Del Skrevet 24. februar 2010 ditt liv så... man dør ikke av det, man blir frarøvet trygghet og uvitenhet. Noe som bør verdsettes høyere... Jeg tror du setter uvitenhet litt høyere enn meg, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 2. mars 2010 #35 Del Skrevet 2. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå