bonafide Skrevet 13. januar 2010 #21 Skrevet 13. januar 2010 Fulle damer/jenter er så lite tiltrekkende. Bare så synd at de fleste av dere drikker så mye. Hihi! Måtte le litt av denne. Er ikke som om gutter som er fulle er grusomt tiltrekkende Er vel ikke sjarmerende når noen drikker for mye - er det som er moro Så lenge man har det moro og det ikke skjer ofte så sier jeg bare ROCK ON!!
*appifany* Skrevet 14. januar 2010 #22 Skrevet 14. januar 2010 Fulle damer/jenter er så lite tiltrekkende. Bare så synd at de fleste av dere drikker så mye. Hihi! Måtte le litt av denne. Er ikke som om gutter som er fulle er grusomt tiltrekkende Er vel ikke sjarmerende når noen drikker for mye - er det som er moro Så lenge man har det moro og det ikke skjer ofte så sier jeg bare ROCK ON!! Den der kommer bestaaandig på et eller annet tidspunkt i disse "hvor full er du" trådene. Akkurat som om jeg bryr meg om hva andre gutter/jenter skulle mene om det? Jeg drikker for at jeg ikke bryr meg Å sambo liker å være hjemme alene for å spille og å gjøre de tingene han vil. Så henter han meg omtrent bestandig når jeg er klar for å dra hjem :rødme:
Anaconda Skrevet 14. januar 2010 #23 Skrevet 14. januar 2010 (endret) Kommer aldri sjanglende heim, går sjeldent på byen og de gangene eg gidder, da er sambo med. Men tror ikkje han hadde vært heilt blid om eg hadde gått på byen og komt heim dritings. Det hadde forresten ikke min heller likt; hvis jeg kom slentrende gatelangs, alene, dritings. Endret 14. januar 2010 av Anaconda
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #24 Skrevet 14. januar 2010 Som regel skjer en av disse: Hvis han henter meg på byen spør han om vi har hatt det gøy og da skravler jeg i vei og forteller alt som har skjedd. Dagen etter erter han meg litt for det, for jeg har gjerne fortalt enkelte ting tre og fire ganger... Hvis han er hjemme og jeg kommer hjem våkner han på sofaen og sier "Hei, skal vi legge oss?" og er bare blid (men trøtt). I begynnelsen var han veldig oppmerksom hvis jeg var fyllesyk, men nå gir han meg det jeg spør etter (cola, paracet og evt. en kald klut) og finner på noe selv. For meg er det bare deilig hvis han drar ut på dagen så jeg kan sove og hvile og bli bra igjen. Heldigvis er han aldri sur for at jeg har drukket og heller ikke sjalu. Min eks hadde ikke tålt halvparten av historiene jeg har fortalt min nåværende kjæreste, og jeg er glad for at jeg kan være ærlig med ham.
leonberger Skrevet 14. januar 2010 #25 Skrevet 14. januar 2010 Fulle damer/jenter er så lite tiltrekkende. Bare så synd at de fleste av dere drikker så mye. Jeg hadde kunna trodd at det var min samboer som skrev dette.. Han liker ikke at jeg er ute og drikker, men bryr seg ikke med at jeg tar meg et glass vin eller fem hjemme. Jeg skjønner han veldig godt egentlig. Jeg liker ikke å være på byen, så det spiller ingen rolle for min del. Men, man må bare tilpasse seg "råvarene" man har valgt å leve sammen med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå