Gå til innhold

Å komme full hjem

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Kine_*
Skrevet

jeg har vært i flere forhold oppgjennom årene, og det slo meg at reaksjonene på denne situasjonen har variert. Jeg må først si at jeg har et normalt forhold til alkohol, dvs. jeg blir full noen få ganger i året. Jeg har opplevd alle dessse reaksjonene fra han:

- Irritert

- Lattermild

- "Hurra! Nå får jeg meg en løssluppen omgang i halmen ..."

- Uinteresert

Hvordan reagerer din "bedre halvdel" når du kommer sjanglende hjem? :skaal:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han bare gliser og spør hvordan jeg har hatt det :) ...

Skrevet (endret)

Han bare ler og synes jeg er morsom. Stort sett ihvertfall, jeg blir veldig kosete når jeg drikker og det kan nok hende han synes det blir litt slitsomt med en pingting-klump rundt magen sin som ikke vil slippe :fnise:

Endret av Pingting
Skrevet

Han er overbærende dagen derpå. Når jeg kommer hjem prøver jeg å få lagt meg uten å vekke han. Og samme når han har ramlet utpå.

Skrevet
Han bare gliser og spør hvordan jeg har hatt det :) ...

Min å! :)

Skrevet
Han bare ler og synes jeg er morsom. Stort sett ihvertfall, jeg blir veldig kosete når jeg drikker og det kan nok hende han synes det blir litt slitsomt med en pingting-klump rundt magen sin som ikke vil slippe :fnise:

hehe.. her også. Men han er ikke så glad i at jeg ringer hjem og snøvler til han, da er jeg visstnok bare "teit". :ler:

Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet

Min har mye moro med meg når jeg kommer påseilet hjem. Får meg til å ta promilletester, svare på enkle spørsmål, prøve å lese i avisen osv. Når jeg er full synes jeg også at det er kjempemorsomt!

Så hjelper han meg til sengs og har ennå mer moro med meg. Han sier at jeg er minst like god i senga når jeg er passe full :humpe:

Skrevet

Da skal vi ha sex, enten han vil eller ei :P Og siden han stort sett vil, så er han glad :) Han er bittelitt sjalu og spør om jeg har rotet med mange andre, jeg svarer som regel ja siden jeg vet at han egentlig vet at jeg aldri ville funnet på noe sånt, så tuller vi litt mer, han mobber meg for at jeg er småfull, og så bruker han resten av kvelden på å glise og more seg over alle mine forsøk på å få ham til sengs (jeg "vinner" alltid :P).

Og så har han, i sterk motsetning til meg, et "sykepleie-gen" i orden, så om jeg er litt redusert dagen derpå er han snill og omsorgsfull, lager mat, koser med meg og henter ting til meg.

Skrevet

Han gliser og ler, lager noe feit mat til meg og får i meg masse vann og går ut med hunden for meg etter at jeg bruker 10 minutter på å prøve å få på halsbåndet. :)

Skrevet

Han ler av meg som regel. Jeg gjør det når han kommer full hjem også. :)

Skrevet (endret)

Ehm.. Han blir ganske sur.. Mistenksom.. Og lurer på hvor mye jeg husker, og hvor kontroll jeg har hatt! Ganske irriterende faktisk.. Og så er han sur dagen derpå enda, og går å surmuler store deler av dagen..

Eneste fordelen er vel at sex MÅ han ha om han vil det eller ei! :fnise:

Men nå slipper han jo at jeg drikker i det hele tatt, siden jeg har baby i magen! :)

Endret av Lille85
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Hvordan reagerer din "bedre halvdel" når du kommer sjanglende hjem? :skaal:

Kommer aldri sjanglende heim, går sjeldent på byen og de gangene eg gidder, da er sambo med. Men tror ikkje han hadde vært heilt blid om eg hadde gått på byen og komt heim dritings. :sjenert:

Skrevet

Han bare ler og syns det er moro :popcorn::)

Er jeg dårlig dagen etterpå så er han kjempesnill, men kan bli litt irritert dersom jeg blir litt for sutrete :fnise: (Rart det der :fnise: )

Skrevet
Eneste fordelen er vel at sex MÅ han ha om han vil det eller ei! :fnise:

Jeg vedder en hundrings på at det hadde kommet sterke reaksjoner om en mann hadde skrevet "sex MÅ hun ha om hun vil eller ei".

Jeg drikker meg aldri full.

Skrevet

Min er ganske snill.. Vi bor i høy etasje uten heis, så han har faktisk bært meg opp noen ganger.. Tar av meg klærne og gir meg vann (som jeg MÅ drikke)...Han holder til og med håret mitt hvis jeg må spy! (det har ikke skjedd ofte) :D Han blir aldri sur.. Men sier noen ganger før jeg skal ut at jeg godt kan være litt forsiktig med drikkingen! hehe

Skrevet
Jeg vedder en hundrings på at det hadde kommet sterke reaksjoner om en mann hadde skrevet "sex MÅ hun ha om hun vil eller ei".

Jeg drikker meg aldri full.

Djises.. Er vi litt nærtagen?

Mannfolk pleier nå å ville ha det både i tide og i utide.. Så..

Skrevet
Djises.. Er vi litt nærtagen?

Mannfolk pleier nå å ville ha det både i tide og i utide.. Så..

Neida, ikke nærtagen. Så lenge mannen din faktisk vil ha sex med deg når du kommer hjem full om kvelden så ser jeg ikke noe problem. Det var bare uttrykket 'må, enten han vil eller ikke' jeg reagerte på. Jeg har ikke lyst på sex med mannen min når han er full og heldigvis tvinger han meg ikke heller.

Skrevet

Han mener jeg er litt irriterende når jeg er full og han er edru. Jeg blit litt typisk jentete og fnisete, noe som er langt annerledes enn jeg er til vanlig. Han er overbærende, blir ikke på noen måte sint, men liker det ikke så godt siden jeg er så annerledes.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Fulle damer/jenter er så lite tiltrekkende.

Bare så synd at de fleste av dere drikker så mye.

Skrevet

Drikker ikke mer enn til brisen (hver 4mnd sikkert), og han spør bare om jeg har hatt det gøy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...