Gå til innhold

Forelskelsen gir ikke slipp

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Katt_*
Skrevet

Hadde det helt jævlig når jeg våkna i dag. Jeg hadde denne drømmen om en fyr jeg har likt et halvt år. Jeg trodde jeg var over ham, men etter denne drømmen har alle følelsene blusset opp. Det var ikke en sexsuell drøm, bare at vi spiste mat sammen. Men jeg var så glad for å være nær ham. Huff av meg!

Det ble aldri noe mellom oss. Jeg turte aldri flørte eller nesten snakke med ham. Og han snakker ikke med noen, så ting ble som de ble. Det er ikke så gøy å prøve å flørte med noen som ham, som ikke tar et hint og er tøff i trynet og sjenert på én gang.

Spørsmålene mine: Når går en forelskelse over? Går den fortere over hvis jeg undertrykker den?

Jeg føler at det aldri kan bli noe mellom oss, selv om det jo er det jeg håper. Jeg mister mer og mer kontakt med ham, og lar han skli ut av livet mitt. Men følelsene mine er ikke til å ta feil av. Jeg er så fryktelig glad i ham! Er det fremdeles en mulighet til å få ham? Har dere noen erfaringer når det gjelder samme opplevelse?

Jeg jeg glad for alle svar jeg kan få, store og små

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Katt_*
Skrevet

Pliiiiiis svar`a!

Er takknemlig for alle svar.

Gjest NewMonkey
Skrevet

Nå faller jeg BARE for jenter jeg ikke kan få så ja, jeg har litt erfaring :ler:

En forelskelse kan gå over på en dag eller et år...eller lengre. Ikke undertrykk den! Nyt den, selv om det gjør litt vondt.

Det er nok fortsatt mulig for deg å få ham! Hvis han er sjenert så er det jo ikke sikkert at han vil vise at han tar hintene dine, og heller ikke tør å flørte tilbake. Er det vanskelig å få kontakt med han, eller er det bare det en han er sjenert og ikke sier mye? Kanskje han må varmes opp litt? Prøv å småprat litt med han og vis interesse! :jepp:

Lykke til :)

Skrevet
Hadde det helt jævlig når jeg våkna i dag. Jeg hadde denne drømmen om en fyr jeg har likt et halvt år. Jeg trodde jeg var over ham, men etter denne drømmen har alle følelsene blusset opp. Det var ikke en sexsuell drøm, bare at vi spiste mat sammen. Men jeg var så glad for å være nær ham. Huff av meg!

Det ble aldri noe mellom oss. Jeg turte aldri flørte eller nesten snakke med ham. Og han snakker ikke med noen, så ting ble som de ble. Det er ikke så gøy å prøve å flørte med noen som ham, som ikke tar et hint og er tøff i trynet og sjenert på én gang.

Spørsmålene mine: Når går en forelskelse over? Går den fortere over hvis jeg undertrykker den?

Jeg føler at det aldri kan bli noe mellom oss, selv om det jo er det jeg håper. Jeg mister mer og mer kontakt med ham, og lar han skli ut av livet mitt. Men følelsene mine er ikke til å ta feil av. Jeg er så fryktelig glad i ham! Er det fremdeles en mulighet til å få ham? Har dere noen erfaringer når det gjelder samme opplevelse?

Jeg jeg glad for alle svar jeg kan få, store og små

Jeg tror dere er tenåringer. Han tør ikke prøve seg på deg fordi han er sjenert. Og du tør heller ikke. Han klarer ikke å gjette at han har kjempesjans. Du er nødt til å sette deg nær han, og snakke litt hyggelig og samtidig ta litt på han. Da merker du om han gir positiv respons, og kan nærme deg enda litt mer.

Ta sjansen. Du må tørre å tape hvis du vil vinne. Bare gjør det. Du har uansett ingenting å tape.

Gjest Gjest_Katt_*
Skrevet

Tusen takk for svar!

Jeg skal prøve å nyte forlskelsen. Gjøre det til en god opplevelse.

Han er sjnert, det veit jeg, men han spiller uinteressert og tøff. Det er vanskelig å nå inn til ham. Føler det ville vært veldig rart å flørte med en sånn type. Han tar ikke blikkontakt og ler ikke av vitsene mine. Han oppføer seg liksom litt sur mot alle, untatt når han er stolt av noe. Har dere noen helt konkrete ting jeg kan gjøre?

Han (hverfall før) kunne granske fjeset mitt og se på meg, men uten å ta blikkontakt. Dårlig eller bra tegn? Han har også fortalt meg en hemmelighet. Jeg har virkelig ingen anelse om han liker meg, hater meg eller er likgyldig.

Vi er faktsisk litt eldre enn tenåringer ;) Men vi er begge veldig umodene. Vi er begge 21 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...