Gå til innhold

Fuktighetsmaske for kombinasjonshud som gir masse fukt men ikke urenheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kombinasjonshuden min blir av og til supertørr nå om vinteren, og jeg trenger en maske som gir masse fukt, uten at huden min blir for fet og/eller jeg får urenheter. Har sett på Decleors fuktmaske, ser den blir anbefalt overalt, men har også sett at vitaminmasken fra Green People har blitt varmt anbefalt både her inne og andre steder. Hvilken skal jeg velge? Den fra Green People er jo en del billigere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare prøvd decleor sin, men den er helt super! :)

Gjest Gjest_FastEnde_*
Skrevet
Kombinasjonshuden min blir av og til supertørr nå om vinteren, og jeg trenger en maske som gir masse fukt, uten at huden min blir for fet og/eller jeg får urenheter. Har sett på Decleors fuktmaske, ser den blir anbefalt overalt, men har også sett at vitaminmasken fra Green People har blitt varmt anbefalt både her inne og andre steder. Hvilken skal jeg velge? Den fra Green People er jo en del billigere.

Hei:)

Jeg bruker fuktmaska til GP og synes den er veldig veldig god! Når jeg peeler ansiktet så bruker jeg den som nattkrem. Huden blir helt utrolig myk og glatt på morgenen.

Og jeg hadde veldig tørr hud før jeg begynte med GP. og nå er det som om huden har balansert seg. Den er ikke så stram som før. Så jeg har fått en veldig god effekt av dette:)

Lykke til!

Skrevet
Hei:)

Jeg bruker fuktmaska til GP og synes den er veldig veldig god! Når jeg peeler ansiktet så bruker jeg den som nattkrem. Huden blir helt utrolig myk og glatt på morgenen.

Og jeg hadde veldig tørr hud før jeg begynte med GP. og nå er det som om huden har balansert seg. Den er ikke så stram som før. Så jeg har fått en veldig god effekt av dette:)

Lykke til!

Hvor får man kjøpt dette?

Skrevet

Jeg synes Decleor sin er super!

Skrevet

Jeg bruker vitaminmasken til Green People som dagkrem, og til det bruket er den knallbra. Den er kremete og rik, men ikke klissete, og gir nok fukt til min tørre, fuktfattige hud. Den koster 169 kroner på Vita, men jeg mener å ha sett at Feelunique også fører Green People. :klø:

Skrevet
Jeg synes Decleor sin er super!

Me too :) Den er billig på cheapsmells.com

Skrevet (endret)

Kjøp Green people vitamin mask herfeelunique

Billig:)

btw noen som har prøvd dedoranten til green people? er det godt mot lukt og svette?

Endret av mari4ever
Skrevet

Jeg har prøvd deodoranten med aloe vera, men jeg likte ikke lukta. Jeg svetter ikke noe særlig, så om den er effektiv, skal jeg ikke uttale meg skråsikkert om.

Skrevet

Hydra Floral masken er super god! :)

Skrevet

Hvis dere skal bruke deodoranten til green people er det viktig at man velger den som heter "no scent", den andre er litt dum i forhold til lukta!

Hilsen vitaansatt

Skrevet
Hvis dere skal bruke deodoranten til green people er det viktig at man velger den som heter "no scent", den andre er litt dum i forhold til lukta!

Hilsen vitaansatt

allright:) takk for tips! men er den noe effektiv mot svette? har ikke noe svetteproblem akkurat, men vil gjerne ha en som funker i mens perioden også, da jeg svetter mer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...