Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fra naturens side rødlige kinn, som jeg finner lite flatterende, og ønsker å nøytralisere rødfargen, noe foundation ikke gjør i tilstrekkelig grad. Har noen tips om en concealer som nøytraliserer rødt, sitter godt, og fungerer bra med vanlig flytende foundation (altså ingen mineral-greier)? Har sett på Benefits You're Bluffing, men den har ikke fått særlig gode anmeldelser på MAU. Har sett en grønn primer fra Bodyography bli nevnt her inne, er den nok? Har egentlig en primer jeg er veldig fornøyd med fra før, så hvis jeg skal kjøpe den fra Bodyography, bør den være veldig bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanebo har også en grønn primer, skal litt øvelse til for å legge den perfekt, men dekker bra.

Skrevet

Dette har jeg også lurt på, og endte opp med å bestille smashbox sin photo finish primer i grønn variant på impuls. Har hørt den skal være bra, men ikke prøvd den, eller noe tilsvarende før.

Skrevet

Jeg pleier å bruke Clinique sin grønne primer, men jeg har ingenting å sammenligne med da det er den eneste jeg har prøvd. Jeg er i hvert fall fornøyd med denne - den gjør jobben sin, lukter deilig og huden min reagerer ikke på den.

Skrevet

Make Up For Ever HD Microperfecting Primer (den grønne varianten selvfølgelig). :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...