Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil kjøpe parfyme til kjæresten min, og tenker på noe fra Calvin Klein. Jeg husker at jeg selv brukte ck One før i tiden, og at den var veldig god. Er det en duft menn kan bruke, slik reklamen påstår, eller er det en kvinneduft? Hva med Ck Be? Er den god? Er det unisex, manneduft eller kvinneduft?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må helt ærlig innrømme at jeg ikke liker noen av de to parfymene noe særlig.

Men hvor gammel er personen du skal kjøpe til? Har jo litt å si det også, samt det er ikke sikkert en parfyme som er god på en person er like god på en annen.

Skrevet

Han er 28, men ser mye yngre ut, og virker mye yngre generelt. Alt han bruker nå er en parfymert deo, i noe slags musk-duft. Vil noen av de jeg nevnte passe noen som liker duft av musk?

Skrevet

CK one bruker både jeg og samboer. Men vi lukter helt forskjellig :)

Skrevet

CK One for menn lukter veldig godt. Kjæresten varierer mellom den og Versace Pour Homme, den fra Versace er fantastisk :D

Skrevet (endret)

Ck one er god den, men hvorfor prøve en fra Matis?:) den er den beste manne duften jeg noen gang har lukta på! Matis er egentlig et hudpleie merke, men har kun denne ene.

Matis sin inneholdr fuktduft, blandet med marine amber og musk og sweet :)

fås rimelig på denne nettsiden; www.feelunique.com

du kommer ikke til å angre :jepp:

Endret av mari4ever
Skrevet

Den nye fra Calvin Klein, Free, er også kjempegod!!

Samme med Hugo Boss, de har jo så mange gode men liker godt den nye Element. Den lukter litt friskere og fungerer godt til daglig bruk. Og ikke minst DKNY Be Delicious. Sistnevnte er herreparfymen over alle herreparfymer, lukter såååå godt og veldig mann uten å bli for lik alle andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...