Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har erfaringer med begge disse dagkremene fra Dermalogica og Decleor. Hva er forskjellen? Har "active moist" selv og syntes den kommer litt til kort nå i kulda!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker begge. Hydra floral er bedre nå på vinteren, men active moist er bra resten av året. Bruker hydra floral som nattkrem med decleor neroli aromessence under. Funker kjempebra for meg :)

Skrevet

Jeg skal teste denne hydra floral kremen alle snakker så varmt om :) Men er konsistensen veldig ulik på dem?

Skrevet

Nei, de er ikke så ulik. Active moist er litt mer flytende bare.

Skrevet

Snakker dere om Hydra Floral emulsjonen eller kremen? Emulsjonen er hakket lettere enn kremen.

Skrevet

Har brukt active moist i noen uker nå, og den kommer til kort hos meg også. Venter på at hydra floral kremen skal dukke opp i posten :jepp:

Skrevet
kremen :)

Ok, da henger jeg med! :) Jeg bruker emulsjonen, men lurer nesten på om jeg burde hatt kremen nå i vinter. Men jeg har allerede bestilt en ny tube med emulsjon, så det får bare gå. Den gir jo ganske så mye fukt den og.

Skrevet

Jeg har prøvd begge og hydra floral kremen er en klar vinner hos meg! Den gav mye fukt, siden huden min har vert litt tørr\ flassete av aberela og kulde. Brukte Active Moist i begynnelsen, men den sved omtrent på huden min etter jeg begynte på tetracykliner og aberela. Dessuten synst jeg ikke Active Moist gjorde nok for huden min, itillegg krakelerte sminken min seg lett når jeg brukte denne under.

Skrevet

Selv min hud, som krever minimalt, får ikke tilstrekkelig med fukt av Active Moist i vinterhalvåret. Det er ikke en dårlig krem, men veldig basic, veldig lett- sannsynligvis for lett for de fleste som ikke har veldig fet hud nå om vinteren. Hydra Floral-kremen har jeg bare brukt et par prøvetuber av, men den virker veldig god, langt rikere og mer nærende enn Active Moist.

Gjest Distiller
Skrevet

Jeg foretrekker helt klart Decleor sin Hydra floral krem! :)

Skrevet

Da ser det ut som om Hydra floral kremen ikke var et feil valg for meg :) takk for alle svar

Skrevet

Active moist funket ikke for meg heller, fikk ikke nok fukt.. Men med hydra floral derimot; fantastisk krem!!!

Gjest Sandbekken
Skrevet

jeg blir blank av hydra floral.. hva gjør jeg da?? trenger jo fukten ..

Skrevet
jeg blir blank av hydra floral.. hva gjør jeg da?? trenger jo fukten ..

Jeg bruker denne over.

Gjest Sandbekken
Skrevet
Jeg bruker denne over.

oooo! spennende! bruker du den over kremen da?

Skrevet
oooo! spennende! bruker du den over kremen da?

Jepp.

Skrevet

Nå har jeg testet Hydra floral kremen og den er helt fantastisk. MEN den lukter utrolig sterkt!! Litt som deodorant eller noe..Det lukter godt men synes det er alt for mye på en dagkrem altså...Jeg har Ylang Ylang night balm fra Decleor og synes lukta på den er helt grusom men holder ut fordi det er et bra produkt.

Jeg vil at Decleor produktene skal bytte lukt med Dermalogica produktene! :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...