Junebug Skrevet 30. august 2003 #1 Skrevet 30. august 2003 Huden på albuene mine kjennes så sår! Albuene er røde og tørre. Jeg har smurt på med Ardens 8-hour Cream og det hjelper i noen timer, men så er det like ille igjen. Er det noen av dere som har noe tips til hva jeg kan gjøre?
Pusekatt Skrevet 30. august 2003 #2 Skrevet 30. august 2003 Sett albuene i hver sin utklemte halve sitron! Sitt sånn i 10-15 minutter. Det hjelper faktisk
tigerpus Skrevet 31. august 2003 #3 Skrevet 31. august 2003 Huden på albuene mine kjennes så sår! Albuene er røde og tørre. Jeg har smurt på med Ardens 8-hour Cream og det hjelper i noen timer' date=' men så er det like ille igjen. Er det noen av dere som har noe tips til hva jeg kan gjøre?[/quote'] Jøss så rart, jeg har samme problem! Har ingen løsning jeg heller.... Tigertrynet
Gjest Poirot Skrevet 31. august 2003 #4 Skrevet 31. august 2003 Blir slik av å sitte mye ved skrivebord og med albuene i bordet, eks ved et tastatur. Har ikke noe annet tips enn å smøre med fet krem. Apobase?
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2003 #5 Skrevet 31. august 2003 Huden på albuene mine kjennes så sår! Albuene er røde og tørre. Jeg har smurt på med Ardens 8-hour Cream og det hjelper i noen timer' date=' men så er det like ille igjen. Er det noen av dere som har noe tips til hva jeg kan gjøre?[/quote'] jojobaolje er helt supert på tørre albuer! Masseres lett inn. Bruker selv jojobaolje til alt mulig.
Cupcake Skrevet 31. august 2003 #6 Skrevet 31. august 2003 Du kan prøve Locobase, som man får kjøpt på apoteket. Dette er en veldig fet krem, som er utmerket på tørr hud! Jeg fikk den anbefalt av legen min da jeg slet med utslett og tørr og sår hud. Den koster mellom 50-60 kroner.
Junebug Skrevet 5. september 2003 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2003 Jeg har kjøpt Locobase og det hjalp - albuene er ikke helt bra ennå, men mye bedre enn de var Jeg kjøpte også sitron, men orket ikke å prøve det. Det kan godt hende at det hjelper, men det hørtes litt for vondt ut for meg da albuene var på det såreste.
Gjest Ethereal Skrevet 5. september 2003 #8 Skrevet 5. september 2003 Hos meg hjelper det å smøre regelmessig med ett av bodybutterne fra Body Shop. For tiden bruker jeg det med oliven som er ganske duftnøytralt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå