Lenemor Skrevet 19. september 2003 #21 Del Skrevet 19. september 2003 Tellte 5 f-er jeg. God da!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 19. september 2003 #22 Del Skrevet 19. september 2003 En visktenpaleig unsdelrøkese gjort ved et untivseriet i Enlgnad har vist at desrom de to føsrte- og to siste botsvkeane i alle oredne i en tekst er riktig plessart, spllier det liten rolle hvkilen reføkkelge de øvirge boskvetane i oredne kommer. Tektsen er fullt lebsar selv om de andre bokeastvne kommer huilbtertlulter! Dette er fordi vi ikke leser hver eneklt botksav, men ser bidlet av ordet som hehleet. Inreseastant! :o ---> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2003 #23 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg telte seks på tredje forsøk, da jeg leste det høyt for meg selv... og jeg som trodde jeg var genial - sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 30. september 2003 #24 Del Skrevet 30. september 2003 Er bare normal jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 30. september 2003 #25 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg greide forresten å lese innlegget ditt, Cruella, men jeg syns ikke alltid at det var helt enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 1. oktober 2003 #26 Del Skrevet 1. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpebobla Skrevet 7. oktober 2003 #27 Del Skrevet 7. oktober 2003 Tøft! Telte 6 jeg, altså er jeg genial.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #28 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg er vist like dum som normen for jeg leste 3-fireganger på rad :o , men så har også engelsk vært det sråket jeg har brukt de siste 7 årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. oktober 2003 #29 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg telte 6 F-er på første forsøk, men det er jo pga måten det er lagt opp på, det er jo lagt opp slik at man forstår det er noe spookie der, og da leste jeg ikke ordene, men så på bokstav for bokstav. Fikk altså ikke med meg hva som stod der, så det aner jeg ikke. (dersom jeg ikke går tilbake å leser det da.) men telte alle seks F-er. Uten å tro på at jeg er genial av den grunn, det er heeelt andre ting som viser min genialitet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 12. oktober 2003 #30 Del Skrevet 12. oktober 2003 Leste Cruella sitt innlegg glatt - og telte bare tre F'er. Virkelig fascinerende dette her . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå