Gjest Redd og liten Skrevet 12. januar 2010 #1 Del Skrevet 12. januar 2010 Vi går i samme klasse. Han snakker mest med meg. Spør om hvordan det går og lignende. Han smiler alltid til meg, og liksom "lyser opp" når han ser meg. Han ler av alt jeg sier (på en god måte). Han tøyser og viser seg litt foran meg noen ganger. Han er blid mot andre også, men ikke like blid. Vi flørter ikke. Vi har mye felles, men ser helt ulike ut. Hva tror dere? Liker han meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2010 #2 Del Skrevet 12. januar 2010 Vi går i samme klasse. Han snakker mest med meg. Spør om hvordan det går og lignende. Han smiler alltid til meg, og liksom "lyser opp" når han ser meg. Han ler av alt jeg sier (på en god måte). Han tøyser og viser seg litt foran meg noen ganger. Han er blid mot andre også, men ikke like blid. Vi flørter ikke. Vi har mye felles, men ser helt ulike ut. Hva tror dere? Liker han meg? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NewMonkey Skrevet 14. januar 2010 #3 Del Skrevet 14. januar 2010 Vi går i samme klasse. Han snakker mest med meg. Spør om hvordan det går og lignende. Han smiler alltid til meg, og liksom "lyser opp" når han ser meg. Han ler av alt jeg sier (på en god måte). Han tøyser og viser seg litt foran meg noen ganger. Han er blid mot andre også, men ikke like blid. Vi flørter ikke. Vi har mye felles, men ser helt ulike ut. Hva tror dere? Liker han meg? Ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja... Hvis du fortsatt lurer.....JA! OUI! YES! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 14. januar 2010 #4 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! I aller høyeste grad, han liker deg! Må nesten også ete popcorn til det her Fortell hvordan det går. Skal spise hatten min om han ikke liker deg. Endret 15. januar 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 14. januar 2010 #5 Del Skrevet 14. januar 2010 Ja, jeg tror også at han liker deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapetos Skrevet 14. januar 2010 #6 Del Skrevet 14. januar 2010 Utvilsomt! (Høres ut som meg når jeg er nyforelsket ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå