Gå til innhold

Liker han meg?

Gjest Redd og liten

Anbefalte innlegg

Gjest Redd og liten

Vi går i samme klasse. Han snakker mest med meg. Spør om hvordan det går og lignende. Han smiler alltid til meg, og liksom "lyser opp" når han ser meg. Han ler av alt jeg sier (på en god måte). Han tøyser og viser seg litt foran meg noen ganger. Han er blid mot andre også, men ikke like blid. Vi flørter ikke. Vi har mye felles, men ser helt ulike ut.

Hva tror dere? Liker han meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi går i samme klasse. Han snakker mest med meg. Spør om hvordan det går og lignende. Han smiler alltid til meg, og liksom "lyser opp" når han ser meg. Han ler av alt jeg sier (på en god måte). Han tøyser og viser seg litt foran meg noen ganger. Han er blid mot andre også, men ikke like blid. Vi flørter ikke. Vi har mye felles, men ser helt ulike ut.

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NewMonkey

Ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja...

Hvis du fortsatt lurer.....JA! OUI! YES! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

I aller høyeste grad, han liker deg!

Må nesten også ete popcorn til det her :popcorn: Fortell hvordan det går. Skal spise hatten min om han ikke liker deg.

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...