Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har en frisør på Norstrand å anbefale til meg min venninne når hun skal gifte seg og meg som forlover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Albin på Lambertseter/Brattlikollen.

Flinke frisører :D

Ikke for dyrt :D

Har jo aldri vært der i forbindelse med bryllup, men jeg har lest i andre tråder at de er flinke til sånt også.

Og det er jo ikke langt fra Nordstrand heller.

Skrevet
Albin på Lambertseter/Brattlikollen.

Flinke frisører  :D  

Ikke for dyrt  :D  

Har jo aldri vært der i forbindelse med bryllup, men jeg har lest i andre tråder at de er flinke til sånt også.

Og det er jo ikke langt fra Nordstrand heller.

NEI, NEI, NEI... IKKE ALBIN!!! De skamklipte meg en gang :o :o :o (Seriøst!). Måtte få pengene tilbake + krisetime hos Nikita etterpå. De er billige ja, men kvaliteten er så som så. En venninne av meg fikk mer farge på genseren enn i håret en gang hun var der... Så for Guds skyld, ikke Albin !!! :o Ikke på en så stor dag...

Skrevet

:o Riktignok har jeg ingen erfaring med brudepynting hos Albin, men jeg har da brukt dem flere ganger. Samboeren min har alltid brukt dem og jeg kjenner mange andre som bruker Albin fast.

Har aldri hørt et vondt ord om dem og har alltid vært strålende fornøyd. Min frisør-mor har også skrytt av måten de har klippet/farget håret mitt på. (Og hun er prikete)

Men om du har vært uheldig med frisøren der, så skjønner jeg at du holder deg til en annen frisør. :blunke:

Skrevet

Bjørns frisør i Sæterkrysset!

De er flinke, og overbeviser bare med holdningen sin. "Vanskelig/krevende hår/frisyre etc.? Da har du kommet til rett sted!"

Skrevet
Bjørns frisør i Sæterkrysset!

Noen som vil ha litt innside info her...?

De bare later som de flinke, jeg ville aldri gått dit....

Og Nannette på Sæter er også helt på bærtur!

Medvirkende årsak til at min forlover skal pynte meg, da vi gifter oss i Bekkelaget kirke.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...