Gå til innhold

Fribol - avførende eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest fribolia
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å prøve ut Fribol-drops (sukkerfrie drops kjøpt på apoteket og helsekost søtet med Fribol), men jeg reagerer veldig fort på søtningsmiddel som gir avførende effekt. På apotekenes nettsider og andre nettsteder leser jeg at Fribol ikke gir avførende effekt fordi det hovedsaklig består av kostfiber, men på selve dropspakken så står det at det kan gi avførende effekt.

Noen som vet hva som stemmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei :) ej et ein del sukkerfrie produkt pga diabetes og blir ganske dårlig av dei fleste ! dissa store sukkerfrie IFA e veldig goe, men då blir ej so dårlig i magen at det ikkje e verdt det :) Har prøvd diisa Fribol på Apoteket og reagerte ikkje på dej:) men dei e jammen dyre da! :gjeiper: men det e vel verdt det:)

Endret av Anita/Astra
Skrevet

Kommer jo litt an på mengden du har tenkt å spise, men jeg reagerte på disse, ble litt uggen i magen, spiste bare ett par stykker da, men alle er forskjellige, du må nesten bare prøve, men anbefaler at du begrenser inntaket da søtningsmiddelet har lakserende effekt ved større inntak (og det trenges ikke mange dropsene til før det skjer desverre.. :fnise: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...