Gå til innhold

Blir prøver i april!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest - Stine
Skrevet

Jeg og mannen hadde en alvorsprat i går og fant ut at vi skal bli prøvere i april!! Så vi satser på en 2011-baby!

Jeg er så spent allerede og kan ikke vente til prøvingen starter. Frem til da øver vi selvfølgelig masse...! :lur:

Jeg sluttet på p-pillen i begynnelsen av desember etter sukkerpillene. Har ikke hatt mensen siden da. Syns det er greit å bli kjent med kroppen og syklusen min og ikke minst gi kroppen tid til å finne tilbake til sin rytme før prøvingen starter.

Sitter på nett og leser masse omkring det å være prøver! Er så ufattelig glad for at vi skal begynne! Samtidig lurer tankene i bakgrunnen om at "det har gått så greit for så mange andre vi kjenner, at det kanskje blir vanskelig for oss...". Men jeg er positiv av natur og ønsker ikke å få negative holdninger allerede nå! April kommer snart (selv om det føles lenge til...) og så får vi ta en måned av gangen! :)

Jeg måtte bare lufte dette da jeg ikke kan si noe til noen om planene våre!! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest ~Milla~
Skrevet

Sitter med akkurat de samme følelsene og tankene som deg :)

Vi ble prøvere nå fra nyttår, sluttet på pillen i juli/august 2009. Men er først nå blitt aktive prøvere. En veldig spennende tid, med mye tanker!

Skrevet

Velkommen hit! Regner med du blir aktiv her inne i April da ;) Håper i grunnen jeg ikke er her på prøvere da :P men er jeg det, så snakkes vi vel :)

Gjest Gjest - Stine
Skrevet

Takk for velkomst! :) Håper også du er ute av prøver-forumet og inni graviditetsforumet innen april, Lady_z. Og deg også Milla!

Ønsker dere begge masse lykke til! :klemmer:

Skrevet

åå så spennende! :) Jeg gleder meg veldig til jeg også er kommet dit at jeg faktisk skal begynne å prøve. Er fremdeles litt under et år til, ifølge planen, men det går sikkert veldig fort hvis jeg klarer å ikke tenke på det så mye ;)

Lykke til alle tre :jepp:

Skrevet

Hei, jenter :goodbye:

Jeg er også fersk prøver. Jeg tok siste pillebrett nå i januar, hadde mensen sist uke, og det betyr vel at vi er igang...! Jeg har gått på pilla såpass lenge at jeg husker verken lengden på syklus eller noe, men tror jeg skal ha el ca mandag neste uke (hvis jeg har en 28 dagers syklus).. Så om jeg er prøver i april eller ikke gjenstår jo å se, men jeg sender dere en liten hilsen uansett, jeg :)

Lykke til alle sammen!

Gjest luremegpå
Skrevet

Hei!

Så kjekt da! samme her, så nå har jeg så mye å sette mg inni;)

Trening, kosthold ditt og datten;) hehe

Vanskeig å ikke kunne si det til noen ja! Men jer er klar, tror vi må holde litt sammen her :) Hehe)

Gjelder å være positiv, og lese de positvie historiene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...