FangeLiv Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Leser og leser på apple-sidene, men finner ikke noe om hvordan man overfører bilder og videoer man har tatt med iPhone til pc eller mac. Noen som vet? Står noe om å overføre til Mobileme, men er ikke akkurat det jeg tenker på. Med vanlig mobil er det jo bare å putte inn en usb og overføre via pc-suite. Kan vel ikke være så mye vanskeligere med iPhone?
Gjest epleknollen Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Leser og leser på apple-sidene, men finner ikke noe om hvordan man overfører bilder og videoer man har tatt med iPhone til pc eller mac. Noen som vet? Står noe om å overføre til Mobileme, men er ikke akkurat det jeg tenker på. Med vanlig mobil er det jo bare å putte inn en usb og overføre via pc-suite. Kan vel ikke være så mye vanskeligere med iPhone? Hvis de er tatt med iPhonen, overføres de ved å synce den mor iTunes biblioteket den er registrert på
KinderMaxi Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Kanskje det går an å overføre bildene via Bluetooth? :klø:
Gjest Vilma Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Når jeg kobler den til får jeg spørsmål om jeg vil se på filene, da kan jeg flytte de om jeg ønsker.
FangeLiv Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2010 Hurra, fikk det til, tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå