Gå til innhold

Noen som kan anbefale frisør på Hamar

Anbefalte innlegg

Gjest Snart Frue
Skrevet

Er det noen som kan anbefale/har erfaring med frisør på hamar i forbindelse med oppsetting av hår og makeup på bryllupsdagen?

:bryllup:

Gjerne med forklaring hvorfor du anbefaler dette stedet.

Synes det er et vanskelig valg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaring. Men på Hamar er det jo salong Perry g det er da en landsdekkende og stor kjede med høye krav til seg selv. Vet de har eget rom hvor bruder blir fiksa

• 3 uker senere...
Skrevet

Salong Gullhår.

Veldig profesjonelle og flinke!! Åpne for å høre på mine ønsker, samtidig som de kom med innspill jeg ikke hadde tenkt på. Tok seg god tid, og vi drev på en halvtime lenger enn prøvetimen egentlig skulle vare, uten at jeg måtte betale ekstra. Også var det alt på en plass: negler, voksing, hår, sminke osv... :)

Skrevet (endret)

Jeg kan anbefale Hilde Iren Strøm på det varmeste! Hun både sminket meg og stylet håret mitt og jeg følte meg virkelig som en prinsesse! :rødme:

Hun er VELDIG dyktig!

Hun holder til i Brumunddal, men jeg tror også hun kan komme hjem til deg og ordne deg... Det får du jo vite om du kontakter henne.

Endret av mia83
Gjest Snart Frue
Skrevet

Takk for gode tips! :)

Når det gjelder Salong Gullhår, ønsker de at du tar med deg kjolen til prøvetimen eller holder det med et bilde?

Jeg har litt angst for frisører, føler at de ofte følger sine egne forslag...selv om jeg synes jeg er ganske klar i min tale. (gjelder spesielt farging av hår, så det blir jo litt annerledes).

Hva gjør de der på prøvetimen? Ser på nettsiden at de tar kr 4000 for damen med mest erfaring. (inkl prøvetimen).

Når det gjelder Hilde i Br Dal så ser dette også ut som et fint alternativ. Hun gjør hjemmebesøk? Mulig jeg tar en tlf til henne for å høre mer. :)

Det jeg synes ofte er dumt med frisørsalonger (i allefall de jeg har vært i) er at de har lite "skrytealbum", av feks håroppsatser de har utført ifht til bryllup. Jeg er sikker på at mange vordende bruder hadde satt pris på dette.

Gjest Gjest_Therese_*
Skrevet

Jeg skal bruke Vika frisørene.Fikk anbefaling fra Agape. Har ikke vært der før, men de har en veldig grei beliggenhet med egen dør der du kan gå ut bak. Prisen var heller ikke så ille. Pakkepris på 3000 kr inkluidert prøvetime og makeup. De setter også på hår for en dag som du kan låne (det gjør ingen andre på hamar så vidt jeg vet, da må du ha med deg håret selv)

Skrevet
Takk for gode tips! :)

Når det gjelder Hilde i Br Dal så ser dette også ut som et fint alternativ. Hun gjør hjemmebesøk? Mulig jeg tar en tlf til henne for å høre mer. :)

Jeg mener at hun gjør hjemmebesøk ja. Hun hjalp meg med påkledning, sminke og hårstyling. Du kan jo ringe henne og spørre. :)

• 1 måned senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dytter litt på denne tråden jeg tilfelle det er flere erfaringer der ute... :vinke:

Skrevet

Norsk frisør- hud og stylistskole i Torggata 22. De har kjempeflinke make-up og stylist elever.

Hvis du ikke vil ha en elev til å ordne med det så kan jeg anbefale Irina Ervik til å legge make-up. Hun er fantastisk dyktig. Hun er linjeleder på stylistlinjen og har jobbet med bl.a Dior og vært ansvarlig makeupartist på Melodi Granprix flere ganger! Jeg har vært elev av henne og hun er helt fantastisk flink! Til å sette opp hår kan jeg anbefale Marianne Svastuen som også holder til på skolen. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...