Gå til innhold

to tette barn: søskenpulk eller to pulker eller?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Berit_*
Skrevet

Vi har to jenter på 1/2 år og 2 år og har begynt på tenke på påska. Vi håper på å komme oss på hytta en tur, det er bare 10-15 min å gå på ski.

I fjor brukte vi den gode gamle fjellpulken som jeg brukte da jeg var lita og den funker greit, men hvordan skal vi gjøre det nå med to barn? Ser at det finnes søsken/tvillingpulker, men de er svinedyre å kjøpe nye og sikkert vanskelig å få tak i brukt.

Er det nødvendig å kjøpe en vanlig pulk til eller kan storesøster f.eks sitte på forrerst på pulken den lille turen eller i bæremeis, eller er det for utrygt? Må selvsagt gå ekstra sakte og være ekstra forsiktig.

Lurer på til neste påske igjen, hvordan man skal gjøre det da også, storesøster kommer til å må sitte på pulk e.l i flere år framover før hun er stor nok til å gå selv på en litt lengre tur enn til hytta. Hvordan gjør dere det dere andre med barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm :-P

Vil tro det går bra med en pulk nå? ettersom dem er såppas små enda..!!

burde greie seg:) . og du kan jo skjekke finn.no nærmere? om du skulle komme over noe.

eller så kan du jo ta med barna i butikken mange har jo utstillingsmodeller så du plassere barna dine og se hvordan det går?

er ikke godt og si, neste år.. kanskje du får bedre svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...