Gjest Gjest_frysepinne_* Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Jeg er en jente som veldig lett fryser og syns ingen av jakkene mine er varm nok.. Har fått tilbudet å kjøpe en Bergans boblejakke så det jeg lurer på er om de jakkene er varmere enn vanlige jakker? Å noen som vet hva de koster nye? Lurte på om 800kr er mye å gi for den jakken
Gjest Cupcakes Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 hei. det finnes vel veldig mange forskjellige av de, men selv har jeg en bobledunjakke fra berghans og det er den varmeste jakken jeg har hatt noengang! min kostet 2.400,- ny, men synes den virkelig er verdt pengene da jeg ikke har frysi noe de siste ukene med den på!
Gjest Gjest_lissy_* Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Jeg er en jente som veldig lett fryser og syns ingen av jakkene mine er varm nok.. Har fått tilbudet å kjøpe en Bergans boblejakke så det jeg lurer på er om de jakkene er varmere enn vanlige jakker? Å noen som vet hva de koster nye? Lurte på om 800kr er mye å gi for den jakken Jeg kjøpte ei dunjakke på cubus som var på salg nå til 300,- Er glovarm - ser dritdyr ut
Gjest SmallTalk Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Jeg har Bergans 71 grader nord dunjakke (den rutete), og den er varm og god. Nypris for denne er 2500,-.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Jeg kjøpte ei dunjakke på cubus som var på salg nå til 300,- Er glovarm - ser dritdyr ut ROFL
Gjest Lars Monsen Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Husk at det er ikke tykkelsen på plaggene som holder deg varm, men luftlaget i mellom plaggene. Slik holder du deg varm: - Ullundertøy rett på kroppen - Fleece som mellomplagg - Skall/vindtett ytterplagg Når det er sagt så fryser du fordi du har dårlig sirkulasjon. Bedre sirkulasjon får du når du spiser bra og ikke røyker/drikker.
Gjest Gjest_Lissy_* Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 ROFL LOL. Tipper du må ha på deg ei jakke til over 7000 med et stoooort merke, synlig for alle, før du har selvtillit nok til å ut på byen :-)
Virvel Skrevet 13. januar 2010 #8 Skrevet 13. januar 2010 800 kroner for en Bergansjakke er en ekstremt god pris - forutsatt at den er hel og pen, selvsagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå