Gå til innhold

Eat your salad, no dessert. Get that man you deserve

Ariel Simone

Anbefalte innlegg

Hei, :goodbye: nytt år nye muligheter, heldigvis.

ble singel i fjor og la på meg en del kjærlighetssorg kilo, og siden jeg er ferdig med fyren, vil jeg være ferdig med kiloene og. :vekt:

jeg vil gå ned 5-10 kilo, skal stramme opp kroppen, så får se hvor mye jeg trenger å gå ned.

jeg elsker å trene når jeg først kommer i gang, så må ud av sofaen i ca en uke så er jeg så og si igang.

elsker å trene til the new work out plan av kanye west, er derfor jeg har litt av teksten i tittelen :)

denne boka skal handle først og fremst om trening og kostold, men også mine små gjøremål i hverdagen:) vil ikke ha to dagbøker og helsa er viktigs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

glemte å logge i går så gjør d nå :)

maten var ikke så bra

masse knekkebrød, pasta, stekt ris, kjeks og sjokolade

trening:

gikk en times tur :)

jeg er støttemedlem på treningsstudio så er bare å dra rompa opp av sofaen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

:goodbye: ( mener å vinke tilbake, ikke si hade:P

dagen i dag har ikke vert så veldig bra, forsov meg og har hatt vondt i hodet i hele dag. og da jeg kom jem stod det en kake på kjøkkene, (ok, jeg bakte den selv, greide ikke la være) jeg er virkelig ikke flink til dette. skal bestille time med personlig trener så de kan sette opp et treningsprogram til meg, vis jeg greier å ta meg råd til det. også må jeg få orden på kostholdet, tror ikke kroppen min liker meg særlig når jeg bare har spist kake i dag. MEN nå skal jeg til oslo med to venniner i mars, og det er en stoor motivasjon for meg, så jeg har ca 7 uker på meg, og da er det lett å komme i gang. og det er d jeg trenger et skikkelig spark i ræva :slår: :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver å kle og sminke meg etter min kropps og ansiktsfasong, så lenge det går etter min stil da:)

har funnet ut at ansiktet mitt er firkantet, var ikke så gla for det da, men ikke mye man kan gjøre og har jo hatt mine mistanker:P

jeg har alltid trodd jeg har hatt V kroppsfasong, mn på en test jeg tok som jeg målte så og si hele kroppen va jeg A som er omvendt av hva jeg trodde, mn tror jeg kansje har timeglassfigur og er jo d jeg vil ha:P men vi får se når jeg har gått ned de kiloene jeg vil og får målt meg da, hva denne siden sier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant et gamelt treningsprogram, jeg brukte før, som jeg skal bruke til jeg greier å sette av penger til treningsveileder. så i morgen er første gang jeg trener på leenge, blir hardt og herligt:) så må jeg rydde rommet i kveld, ser helt forferdelig ut der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dagen i dag har ikke vert bra, jeg var å trente, men orket ikke mye så dro jem etter en halvtime.. er første trening på lenge da så er ikke så farlig. i natt har jeg drømt om en fyr jeg holdt på med, men ikke kommer over, å har trøste spist i hele dag. og magen min liker virkelig ikke hvetemel. MEN nå skal jeg få livet på skinnet igjen, å glemme han :) å gleder meg veldig til helgen, en vennine kommer jem så vi skal bo hos henne i sentrum hele helgen, drikke vin hver dag å bare kose oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med veninnen din :klemmer:

tusen takk :) blei en veldig vellykket helg :)

går det an å være så lat, jeg har ikke fått ryddet ( ikke engang begynt) jeg har ikke bestil personlig trener time, ikke bestilt legetime, ikke betalt regningene mine og jeg har ikke engang begynt å trent... skal vertfall få gjort alt dette i morgen og mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lyst å gi opp hele denne sunnhetsgreia :kjefte: er syk nå sa har en god ynskyldning for å sitte her å spise snop, mn i hele januar har jeg ikke greid å komme i gang.

men så fort jeg er frisk skal jeg skrive her hver dag, hva jeg har spist og hva jeg har trent så dette skal nok gå bra. og desuten må jeg ha en matdagbok siden legen min tror jeg har iritabel tarm, kunne ikke hvert bedre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagen i går var veldig bra:) jeg fikk trent, gått tur og spiste veldig bra:) og i morgen skal jeg lage protein rundstykker:) skal spise bare sunn mat og ingenting som irriterer magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...