Gå til innhold

Min datter fyller snart 6år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guh, hvor fort tiden flyr forresten!! :trist:

Men uansett.. For meg er 6årsdagen til et barn, litt stor.. Første skoleåret skjer jo det året og alt jo! :fnise:

Og det er siste bursdagsfeiringen med barnehagen! :tristbla:

Jeg har lyst til å gjøre litt ut av det denne bursdagen..

Noen tips/ideer? Jeg tenkte på "Akvariet", men faren syns det var litt i drøyeste laget (3000 kroner, og alle må reise helt til byn)..

På "Baluba" hadde vi bursdagen i fjor, så det er uaktuelt..

Hjeeeeeeeeeelp?? :fnise: Noen andre som gjør 6års dagen litt ekstra spesiell?

På forhånd, tusen takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OM hun er jente-jente, hva med en skikkelig prinsessebursdag, men store kjoler o.l? eller hun er kanskje for stor for det?

Skrevet

Gullet fyller å 6 om noen uker, og han skal ha tema bursdag. Skummel spøkelsesbursdag. Kjøpte en bursdagsbok med masse tips og ideer, kjempe smart.

Som nevnt over kan du jo ha prinsessebursdag, evn er det andre ting hun er veldig opptatt av lag en temabursdag. Her i huset har vi hatt både bilbursdag, strand/badebursdag og piratbursdag, og alle har vært kjempe vellykket og populære. Bare å bruke fantasien!!Men det er greit å ha god tid til å ordne/lage dekrasjoner, innvitasjoner, bordkort osv.

Lykke til.

Skrevet

Hva med å ha en "vanlig" bursdag og i tillegg gjøre noe ekstra sammen hun og dere foreldre? Da jeg var liten og noe vi kommer til å gjøre med våre barn igjen, er at det året man fyller 6 år, får 6 åringen en aleneweekend på Liseberg sammen med mamma og pappa! Det husker jeg som en fantastisk tur den dag i dag!

Skrevet

Bizzy, det var en god idé!

Andre idéer til barnebursdag kan være kreativ bursdag, der barna får lage noe. Dette krever at det er en del voksne /evt tenåringer som kan hjelpe til, så kanskje forhøre deg med andre foreldre som du tror eller vet er kreative.

Ikke ha for mye ting som kan lages, det er greiest hvis det er noen bestemte ting.

Dere kan f.eks. lage smykker (hvis det er jentebursdag), og da er det greit å ha et sett klart til hver, f.eks. så de kan lage et armbånd og et kjede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...